لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل اجازه استفاده از واچ فیس های متفرقه را می‌دهد

اپل اجازه استفاده از واچ فیس های متفرقه را می‌دهد

از زمان عرضه اولین اپل واچ تا به امروز، اپل تنها اجازه نصب واچ فیس های اختصاصی خود را می‌داد. این واچ فیس ها اغلب توسط اپل طراحی می‌شدند و در برخی موارد نیز اپل با همکاری شرکت‌هایی نظیر نایک یا هرمس، واچ فیس هایی اختصاصی برای برخی از مدل‌های خاص این ساعت هوشمند را طراحی و ارائه می‌کرد.

اما حالا بر اساس اطلاعاتی که از طریق یکی از بیلدهای مخصوص توسعه دهندگان واچ او اس فاش شده، اپل ممکن است به توسعه دهندگان متفرقه اجازه ارائه واچ فیس های مختلف را بدهد. در برخی از کدهای واچ او اس 4.3.1 مشخص شده است که اپل در آپدیت‌های جدید سیستم عامل اپل واچ‌ها امکان استفاده از واچ فیس های شخص ثالث را در کنار برخی دیگر از قابلیت‌ها ارائه می‌دهد.

این اطلاعات از طریق منابع رسمی اپل منتشر نشده است. به همین دلیل معلوم نیست که آیا اپل به کاربران تمامی اپل واچ اجازه استفاده از همه واچ فیس های شخص ثالث را می‌دهد و یا محدودیتی خاص بر سر مدل‌ها و سری‌های مختلف این ساعت هوشمند تعیین می‌کند. در صورت حقیقت داشتن این مسئله، سیاست‌های اپل برای ارائه قابلیت‌های هر چه بیشتر به کاربران اپل واچ تغییر کرده است.

از دیگر مواردی که در کدهای این نسخه اختصاصی برای توسعه دهندگان مشخص شده، این است که اپل به کاربران اپل واچ‌ها در آینده اخطاری مبنی بر قدیمی بودن اپلیکیشن‌ها می‌دهد که طی آن کاربران باید با مراجعه به اپ استور، نسخه‌های جدید اپلیکیشن‌ها را دریافت کنند تا در تجربه کاربری آن‌ها اختلال ایجاد نکند.

گفتنی است که در صورت جدی بودن تصمیم اپل برای ارائه قابلیت‌های فوق، آن‌ها از طریق واچ او اس 5 به کاربران ارائه می‌شود. بر همین اساس، پیش بینی می‌شود که اپل در جریان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان امسال WWDC 2018 از نسخه جدید سیستم عامل ساعت هوشمند خود به همراه قابلیت‌های جدید و منحصر به فرد رونمایی کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420