لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آموزش: چگونه صدای دایل آیفون را خاموش کنیم؟

آموزش: چگونه صدای دایل آیفون را خاموش کنیم؟

 به طور پیش فرض در زمان شماره گیری آیفون‌ها، صدای خاصی از آن‌ها پخش می‌شود که ممکن است برای تمامی کاربران خوشایند نباشد.

صدای دایل آیفون به صورت استاندارد طراحی شده است که همانند صدای تن تمامی تلفن‌ها است. در برخی از موارد صدای دایل پخش شده علاوه بر مزاحمت، ممکن است باعث فاش شدن شماره در حال تماس می‌شود. در حقیقت صدای دایل برای هر شماره‌ای که در تلفن گرفته می‌شود، نتی خاص را پخش می‌کند که برخی از افراد می‌توانند آن‌ها را تشخیص دهند و شماره در حال گرفتن را شناسایی کنند.

علاوه بر این مسئله، صدای دایل آیفون امروزه به دلیل بزرگ شدن نمایشگر این تلفن‌های هوشمند کاربرد زیادی ندارد و تنها جنبه تزئینی در آیفون‌ها دارد که حتی ممکن است در برخی از موارد باعث مزاحمت برای کاربران در مکان‌های پر تردد شود.

خاموش کردن صدای دایل آیفون:

اپل به طور پیش فرض هیچ روشی برای تنظیم و خاموش کردن صدای دایل ارائه نداده است و کاربران نمی‌توانند در حالت عادی صدای دایل آیفون را خاموش کنند. به همین منظور کاربران برای خاموش کردن صدای دایل آیفون تنها باید دستگاه را به حالت سکوت یا همان سایلنت ببرند. برای انجام این کار، کافی است دکمه فیزیکی سایلنت را فعال کنید تا آیفون به حالت سکوت برود و دیگر صدای دایل آیفون مزاحم کار شما نشود.

پس با این حساب تنها روش ممکن برای حذف صدای دایل آیفون خاموش کردن کل صدای در حال پخش از دستگاه است و غیر از آن نمی‌توان آیفون را به حالت سکوت برد. علاوه بر این کار، می‌توانید با اتصال هندزفری یا ایرپاد به آیفون، صدای دایل را خاموش کنید. البته در این روش همچنان صدای دایل از طریق هندزفری پخش می‌شود.

این مشخصه آیفون‌ها، همانند محدودیت پخش صدای شاتر دوربین در برخی از پارت‌های آیفون است که به هیچ وجه نمی‌توان آن را خاموش کرد. اپل به دلیل سیاست‌های خاص خود، برخی از تنظیمات آیفون‌ها را محدود کرده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420