لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل فرایند تولید آیفون 6 اس پلاس را در هند شروع می‌کند

اپل فرایند تولید آیفون 6 اس پلاس را در هند شروع می‌کند

 اپل تصمیم دارد تا به منظور کاهش قیمت آیفون 6 اس پلاس، وظیفه تولید این تلفن هوشمند را به کارخانه‌های هندی واگذار کند.

بر اساس جدیدترین گزارش Economic Times اپل به احتمال زیاد فرایند تولید انبوه آیفون 6 اس پلاس را تا دو هفته دیگر در یکی از کارخانه‌های هندی شروع خواهد کرد. تا پیش از این، اپل تنها وظیفه تولید انبوه آیفون اس ای را به کارخانه‌های هندی واگذار کرده بود، اما حالا مشخص شده است که این شرکت تصمیم دارد تا یکی دیگر از محصولات خود را از طریق هند تولید و عرضه کند.

اپل تصمیم دارد تا با انتقال فرایند تولید انبوه آیفون 6 اس پلاس از چین به هند، مالیات‌ مربوط به فروش و در نتیجه قیمت نهایی این محصول را کاهش دهد. دولت هند به تازگی تعرفه‌های مالیات مربوط به تولید و عرضه آیفون‌ها را تغییر داده است و از اپل در خواست کرده تا از روش‌های دیگری برای رقابت در بازار استفاده کند.

بر اساس پیش بینی‌ها، تلاش اپل برای تولید انبوه آیفون 6 اس پلاس در هند ممکن است باعث کاهش 5 تا 7 درصدی قیمت نهایی این محصول شود. گفتنی است که در صورت حقیقت داشتن این مسئله، قیمت آیفون‌ها تنها در کشور هند کاهش خواهد یافت.

اپل از سال 2016 همکاری با کارخانه‌های هندی برای تولید نسخه اس ای تلفن هوشمند آیفون را شروع کرده است. مهم‌ترین علت این اقدام، کاهش میزان مالیات دریافتی توسط دولت هند نسبت به دولت چین است. این در حالی است تمامی آیفون‌های دیگر و همچنین قطعات مربوط به آن‌ها، در کارخانه‌های چینی و تایوانی نظیر فاکسکان، پگاترون و TSMC تولید می‌شوند که فعالیت‌های تجاری همگی آن‌ها به شرط پرداخت مالیات به دولت چین میسر خواهد بود.

در این میان، هنوز معلوم نیست که اپل تصمیم دارد تا تولید انبوه کدام یک از مدل‌های آیفون را در کنار آیفون اس ای و آیفون 6 اس پلاس را به کارخانه‌های هندی واگذار کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420