لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل واچ 42 میلی متری سری 2 خدمات بین‌المللی رایگان برای تعویض باتری دریافت می‌کنند

اپل واچ 42 میلی متری سری 2 خدمات بین‌المللی رایگان برای تعویض باتری دریافت می‌کنند

 شرکت اپل به تازگی اعلام کرده که به آن دسته از اپل واچ 42 میلی متری سری 2 که با مشکل باتری مواجه شده‌اند، خدمات تعویض رایگان ارائه می‌دهد.

اپل اخیراً اذعان کرده که برخی از مدل‌های اپل واچ 42 میلی متری سری 2 با مشکلات مربوط به باتری مواجه شده‌اند که ممکن است در کاربری آن‌ها تأثیر منفی بسیار زیادی بگذارد. همین مسئله باعث شده تا اپل اعلام کند که به کاربران این محصول خدمات تعویض باتری به صورت رایگان ارائه می‌دهد.

گفتنی است که این خدمات به صورت بین‌المللی و از طریق نمایندگی‌های رسمی اپل در برخی از کشورها ارائه می‌شود و این خدمات در ایران قابل دریافت نیست. بر همین اساس، این خدمات در کشورهایی نظیر آمریکا، کانادا، مکزیک و کشورهای اروپایی ارائه خواهد شد.

مشکل اخیر ایجاد شده برای باتری اپل واچ 42 میلی متری سری 2 باعث می‌شود تا شارژ ذخیره شده در باتری‌ها با سرعت بیشتری خالی شود و همین مسئله در نهایت ممکن است به استفاده روزمره از این ساعت هوشمند لطمه بزند. گفتنی است که این خدمات برای سری‌ها و سایزهای دیگر اپل واچ ارائه نمی‌شود. بر همین اساس، اپل واچ‌های سری 1 و سری 3 و اپل واچ‌های 38 میلی متری فاقد مشکل احراز شده توسط اپل هستند و خدمات تعویض باتری آن‌ها به صورت رایگان ارائه نمی‌شود.

اپل همچنین برای ارائه این خدمات به اپل واچ 42 میلی متری سری 2 محدودیت‌های ویژه‌ای در نظر گرفته است که طی آن کاربران باید از طریق بخش Genius Bar در وب سایت رسمی اپل، زمانی مشخص را برای بررسی دستگاه توسط نمایندگی‌های مجاز را دریافت کنند و پس از آن، متخصصین این شرکت باید از وجود مشکل یاد شده در دستگاه‌ها مطمئن شوند. پس از انجام این فرایند، کاربران اپل واچ 42 میلی متری سری 2 خواهند توانست از خدمات رایگان تعویض استفاده کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420