لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

شکست اپل در مبارزه قانونی با تعمیرکاران غیرمجاز آیفون

شکست اپل در مبارزه قانونی با تعمیرکاران غیرمجاز آیفون

 شرکت اپل در مبارزه قانونی با یکی از کمپانی‌های نروژی غیرمجاز فعال درزمینهٔ تعمیر تلفن‌های هوشمند آیفون شکست خورده است.

سال گذشته اپل از Henrik Huseby مدیر یک کمپانی فعال درزمینهٔ تعمیر آیفون به دلیل استفاده از قطعات غیرمجاز شکایت کرده بود. اطلاعات مربوط به این شکایت و مبارزه قانونی در وب سایت Motherboard آمده است که طی آن مشخص شده که اپل نتوانسته به صورت قانونی جلوی استفاده از قطعات غیرمجاز برای تعمیر آیفون‌ها را بگیرد.

اپل تا پیش از این نیز طی یک نامه از مدیر این کمپانی درخواست کرده بود که از نمایشگرهای متفرقه و تعمیرکاران غیرمجاز آیفون استفاده نکند. این نامه پس از آن منتشر شده بود که شرکت یاد شده از قطعات متفرقه نمایشگر برای تعمیر آیفون 6 و آیفون 6 اس استفاده کرده بود.

این شرکت نروژی از تأمین کنندگان متفرقه در هنگ‌کنگ قطعات غیرمجاز خود را دریافت می‌کرد تا آیفون‌های خراب را در اروپا با قیمتی ارزان‌تر تعمیر کند. همین مسئله باعث شد تا اپل در نهایت از Henrik Huseby به عنوان یکی از تعمیرکاران غیرمجاز آیفون شکایت کند و از دادگاه تقاضای دریافت 3566 دلار به عنوان جریمه از او را مطرح کند.

اما حالا دادگاه حکم نهایی در این مورد را صادر کرده است و اعلام کرده که دادگاه نروژ، هیچ گونه ممنوعیتی برای وارد کردن نمایشگرهای غیرمجاز از آسیا و استفاده آن‌ها به منظور تعمیر دستگاه‌ها در نظر نگرفته است و فعالیت این دسته از تعمیرکاران غیرمجاز آیفون به شرط سازگاری کامل با آیفون، بلا مانع خواهد بود.

تا پیش از این نیز بسیاری از کاربران آیفون 8 اعلام کرده بودند که در صورت تعمیر دستگاه با قطعات متفرقه، آی او اس 11.3 روی دستگاه آن‌ها اجرا نخواهد شد. به نظر می‌رسد که مسائل قانونی اپل با تعمیرکاران غیرمجاز آیفون باعث شده تا اپل محدودیت‌های ویژه‌ای را برای آن‌ها در نظر بگیرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420