لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

KGI: اپل هوم پاد با قیمت ارزان‌تر تولید می‌کند

KGI: اپل هوم پاد با قیمت ارزان‌تر تولید می‌کند

 اخیر ادعاهای جدیدی در مورد هوم پاد مطرح شده است و طی آن مشخص شده که اپل تصمیم دارد تا در آینده‌ای نزدیک نسخه‌ای ارزان قیمت از اسپیکر هوشمند اختصاصی خود را تولید کند.

مینگ چی کو تحلیل گر بنیاد KGI Securities به تازگی اعلام کرده که اپل به دلیل مشکلات مربوط به عرضه و فروش نسخه امروزی هوم پاد، تصمیم دارد تا نسخه‌ای ارزان قیمت‌تر از آن را تولید کند تا فراگیری این محصول در میان کاربران افزایش پیدا کند. وی با استناد به این مسئله اعلام کرده که هوم جدید با برچسب قیمت ارزان‌تر، نهایتاً تا پایان سال جاری میلادی به بازار عرضه خواهد شد.

بر اساس تحلیل‌های صورت گرفته، KGI پیش بینی کرده که تا پایان سال جاری میلادی، اپل بین 2 تا 2.5 میلیون واحد از هوم پاد کنونی را به فروش می‌رساند. این در حالی است که اپل انتظار دارد در سال جاری نزدیک به 5 تا 10 میلیون واحد از این محصول را به فروش برساند.

مسائلی نظیر محدودیت‌های انحصارگرایانه هوم پاد برای استفاده از سرویس‌های اختصاصی اپل و همچنین قیمت بالای این محصول از دلایل اصلی کاهش میزان فروش آن به حساب میایند. بر همین اساس، مینگ چی کو پیش بینی کرده که اپل در سال جدید، با کاهش قیمت هوم پادها و تولید هوم پاد ارزان قیمت‌تر در کنار ارائه قابلیت پشتیبانی از سرویس‌های شخص ثالث نظیر اسپاتیفای، بتواند تمایل بیشتری از کاربران را به خرید این محصول جلب کند.

مینگ چی کو ادعا می‌کند که محصول جدید اپل بین 150 تا 200 دلار قیمت خواهد داشت و از لحاظ کاربری دقیقاً مشابه با هوم پاد امروزی خواهد بود که از ابعاد کوچک‌تری بهره می‌برد.

عرضه اسپیکرهای هوشمند کوچک تا پیش از این نیز توسط شرکت‌های آمازون و گوگل انجام شده بود تا با کاهش قیمت این محصولات، تمایل کاربران به خرید آن‌ها افزایش پیدا کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420