لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

Product Red چیست و محصولات خاص با رنگ قرمز با چه هدفی تولید می‌شوند

Product Red چیست و محصولات خاص با رنگ قرمز با چه هدفی تولید می‌شوند

یکی از سری محصولاتی که در چند سال اخیر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار شده‌اند، محصولات قرمز رنگ هستند که با برند Product Red تولید می‌شوند.

اپل سال گذشته نسخه‌ای خاص از آیفون 7 و آیفون 7 پلاس را با رنگ قرمز و مشخصاً از برند Product Red تولید کرده بود که حالا از چند روز پیش به منظور تداوم این اقدام، آیفون 8 و آیفون 8 پلاس قرمز رنگ را نیز آماده فروش کرده است. در این میان یک سؤال مهم وجود دارد و آن هم این است که محصولات قرمز رنگ که با عنوان Product Red تولید می‌شوند در حقیقت با چه هدفی تولید می‌شوند.

پیش از اینکه به پاسخ این پرسش بپردازیم باید بگوییم که Product Red برند اختصاصی اپل نیست و همچنین آیفون 7 اولین محصول اپل با این برند به حساب نمی‌آید. اپل تا پیش از این نیز برخی از آیپادها و لوازم جانبی آیفون‌ها را با برند Product Red و با رنگ قرمز تولید کرده بود، اما از سال 2017 تصمیم به عرضه آیفون‌ها با این رنگ نیز گرفته است.

بر اساس تعریف جامع وب سایت red.org، (RED) یک بنیاد خیریه غیرانتفاعی است که از سال 2006 به منظور مبارزه با بیماری‌های خاص و مشخصاً ایدز تأسیس شده است. این بنیاد خیریه تا به امروز نزدیک به 500 میلیون دلار صرف کمک‌های بشردوستانه به کشورهای آفریقایی درگیر با این بیماری کرده است.

کشورهای مقصد برای این کمک‌ها شامل غنا، کنیا، رواندا، آفریقای جنوبی، سوازیلند و لسوتو می‌شوند. وب سایت این بنیاد غیرانتفاعی همچنین اعلام کرده که تمامی کمک‌های دریافتی را صرف مبارزه با بیماری‌های خاص می‌کند و هیچ درآمدی به صورت مستقل ندارد. این بنیاد همچنین تا به امروز به 110 میلیون نفر که مبتلا به این گونه از بیماری‌ها شده‌اند، کمک می‌کند.

در این میان شرکت‌های بسیاری نظیر نایکی، آمریکن اکسپرس، کوکاکولا، استارباکس، الکترونیک آرتس و دیگر شرکت‌ها در کنار اپل، محصولاتی ویژه را برای کمک به این بنیاد تولید کرده‌اند. محصولات ویژه ‌این کمپانی‌ها معمولاً با ظاهری خاص تولید می‌شود که تا حدودی از لحاظ قیمت گران‌تر از دیگر محصولات هستند. سود حاصل از فروش این محصولات، تا سقف 50 درصد نیز به بنیاد (RED) ارائه می‌شود تا در نهایت صرف خدمات بشردوستانه شود.

در این میان، اپل به عنوان یکی از شرکت‌های مطرح در زمینه کمک‌های انسان دوستانه، با تولید و عرضه محصولات این برند، تلاش دارد تا قدمی مهم در این زمینه مبارزه با بیماری‌های خاص انجام دهد. البته باید به یاد داشته باشید که آیفون‌های قرمز رنگ، تنها تلفن‌های هوشمند یا محصولات اختصاصی Product Red نیستند و حتی شرکت‌هایی نظیر اچ تی سی، وان پلاس و سونی نیز تلفن‌های هوشمند با این برند را تولید کرده‌اند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373