لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آپدیت سیری جک‌های جدید یاد می‌گیرد

آپدیت سیری جک‌های جدید یاد می‌گیرد

آپدیت جدید دستیار هوشمند سیری به تازگی برای آیفون، آیپد، مک و هوم پاد ارائه شده است. یکی از جالب‌ترین قابلیت‌های ارائه شده در این آپدیت، شامل جک‌های جدید می‌شود.

بر اساس گزارش جدیدی که یکی از کاربران دستگاه‌های اپل منتشر کرده، برخی از این جک‌ها از آپدیت‌های پیشین به سیری اضافه شده بود. اما حالا به نظر می‌رسد که اپل تصمیم گرفته تا حس شوخ طبعی دستیار هوشمند اختصاصی خود را بهبود ببخشد. کاربران با آپدیت سیری از این پس می‌توانند به این قابلیت دسترسی داشته باشند. برای این کار، کافی است عبارت tell me a joke را به سیری بگویید تا بتوانید لطیفه‌های جدید را بشنوید. علاوه بر لطیفه‌های جدید، سیری از این پس جک‌های سبک knock knock را نیز یاد گرفته است و کاربران می‌توانند از آن‌ها لذت ببرند.

در چند ماه گذشته، سیری به دلیل عدم کارکرد مناسب، مورد انتقاد بسیاری از کاربران قرار گرفته بود. موج انتقادها پس از عرضه هوم پاد به ‌عنوان یک محصول ویژه که وابستگی زیادی به سیری دارد، بیشتر نیز شده بود. اما حالا اپل تصمیم گرفته تا با توسعه هر چه بهتر سیری، رضایت بیشتری از کاربران را به خود جلب کند. اپل تصمیم دارد تا با هوشمندتر کردن هر چه بیشتر سیری، رقابتی ویژه با محصولات مشابه نظیر گوگل اسیستنت و الکسا را شروع کند.

از مهم‌ترین نشانه‌های تغییر استراتژی اپل در مورد دستیارهای هوشمند صوتی، می‌توان به استخدام John Giannandrea مدیر بخش هوش مصنوعی شرکت گوگل اشاره کرد. همان ‌طور که تا پیش از این نیز مشخص شده بوده سیری قابلیت پشتیبانی از زبان فارسی را ندارد و این مسئله شامل لطیفه‌های ارائه شده در آن نیز می‌شود. سیری در حال حاضر جک‌های جدید خود را با زبان انگلیسی ارائه می‌دهد با این حال به نظر می‌رسد که اپل در آینده‌ای نزدیک، حس طنز سیری را در زبان‌های دیگر نیز توسعه دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373