لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپ استور درآمد بیشتری نسبت به گوگل پلی دارد

اپ استور درآمد بیشتری نسبت به گوگل پلی دارد

 بر اساس گزارش‌های منتشر شده، اپ استور شرکت اپل در بازه زمانی سه ماهه ابتدایی سال 2018 میلادی درآمد بیشتری نسبت به گوگل پلی داشته است.

این گزارش همچنین اعلام کرده که اپ استور شرکت اپل در بازه زمانی یاد شده بیش از 27.5 میلیون دانلود داشته است که بیش از دوبرابر میزان دانلودهای پلی استور شرکت گوگل است. این در حالی است که میزان تلفن‌های هوشمند اندرویدی که با پلی استور کار می‌کنند در بازار جهانی به مراتب بیشتر از اپ استور است.

مهم‌ترین نتیجه نظر سنجی جدید، این بوده است که شرکت اپل در زمینهٔ جذب توسعه دهندگان حرفه‌ای‌تر، موفق‌تر عمل کرده است؛ چرا که درآمد توسعه دهندگان از فروش اپلیکیشن‌ها در اپ استور بیشتر از پلی استور است. در حال حاضر 85.9 درصد بازار اسمارت فون‌ها به صورت جهانی در اختیار اندروید است و اپل تنها 14 درصد از سهم این بازار را در اختیار دارد. با این حال کاربران و توسعه دهندگان پلتفرم آی او اس تمایل بیشتری برای کار با اپلیکیشن‌های جدید دارند.

ارائه اپلیکیشن‌های با کیفیت‌تر و همچنین عدم وجود روش‌های تقلبی برای دور زدن پرداخت و کرک اپلیکیشن‌ها، در کنار وجود رابط کاربری و بازدهی مناسب‌تر آیفون‌ها و آیپدها باعث شده تا توسعه دهندگان بتوانند درآمد بیشتری از اپ استور داشته باشند و همچنین تشویق به توسعه هر چه بهتر نرم افزارهای خود برای اپ استور شوند.

از طرف دیگر گوگل با در اختیار داشتن سهم بیشتری از بازار تلفن‌های هوشمند هنوز نتوانسته به اندازه اپل توجه توسعه دهندگان برای توسعه اپلیکیشن‌های کاربردی و با کیفیت را به خود جلب کند. مهم‌ترین علت موفقیت گوگل در کسب تمایل کاربران برای خرید تلفن‌های هوشمند اندرویدی، عرضه دستگاه‌های میان رده و رده پایین یا قیمت ارزان است. همین مسئله باعث شده تا کاربران اندروید معمولاً تمایلی به خرید اپلیکیشن‌های باکیفیت‌تر از پلی استور نداشته باشند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373