لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آموزش: چگونه کابل‌ها و لوازم جانبی اپل را تمیز کنیم؟

آموزش: چگونه کابل‌ها و لوازم جانبی اپل را تمیز کنیم؟

اکسسوری‌ها، یکی از مهم‌ترین ابزارهای استفاده از محصولات فناوری امروز هستند که البته نگهداری صحیح از آن‌ها یکی از مهم‌ترین مسائل و چالش‌های پیش روی کاربران به حساب میاید.

از آنجایی که محصولات جانبی اصلی کمپانی اپل معمولاً با رنگ سفید تولید می‌شوند، به راحتی کثیفی را نشان می‌دهند که این مسئله به هیچ وجه خوشایند نیست. از طرف دیگر، بسیاری از کاربران معمولاً از روش‌های نادرست برای پاک کردن اکسسوری‌ها استفاده می‌کنند که ممکن است به کاربرد آن‌ها لطمه بزند.

سیم شارژرها و هندزفری‌ها، از جمله مواردی هستند که در صورت پاک کردن آن‌ها با روش‌های ناصحیح دچار قطعی و خرابی می‌شوند. از آنجایی که این محصولات بسیار گران هستند و نیاز به استفاده کردن از آن‌ها اجتناب ناپذیر است، ممکن است، خرابی آن‌ها باعث دردسرها و هزینه زیادی برای شما بشود.

از طرف دیگر، محصولاتی نظیر مجیک ماوس و مجیک کیبورد اکسسوری‌هایی با برد الکترونیکی هستند که در صورت نفوذ مایعات به آن‌ها، کاربری‌شان دچار مشکل می‌شود و ممکن است دیگر برای همیشه بدون کاربرد باقی بمانند.

به همین دلیل، مراقبت کردن از اکسسوری‌ها به‌اندازه مراقبت از محصولات اصلی اپل، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، مگر اینکه با خرابی آن‌ها مجبور به خرید آن‌ها و پرداخت هزینه قابل توجه شوید.

برای تمیز کردن کابل‌ها، کیبوردها، ماوس و ترک پد اصلی اپل باید از ابزارهایی خاص استفاده کنید تا آن‌ها دچار مشکل نشوند. این وسایل شامل موارد زیر هستند:

  • 1.پارچه کتانی
  • 2.پاک کننده نمایشگر یا پاک کننده عینک
  • 3.نخ دندان
  • 4.پد الکلی
  • 5.گوش پاک کن

پاک کردن کابل‌ها:

برای پاک کردن کابل‌ها از پد الکلی استفاده کنید و بدون اینکه آن‌ها را محکم روی کابل بکشید. به یاد داشته باشید که محکم کشیدن کابل‌ها باعث قطعی می‌شود. پس این کار را با حفظ آرامش انجام دهید.

پاک کردن کیبورد، ترک پد و ماوس:

پاک کردن مجیک کیبورد و مجیک ماوس حوصله بیشتری می‌خواهد. شما می‌توانید از پارچه کتانی که آغشته به مایع پاک کننده شده است استفاده کنید. برای پاک کردن سطوح حائل میان کیبورد از گوش پاک کن استفاده کنید و در نهایت، ذرات اضافی را با نخ یا خلال دندان از لای دکمه‌ها پاک کنید.

به یاد داشته باشید که در هنگام پاک کردن کیبورد و ماوس، آن‌ها را خاموش کنید تا به کامپیوتر اتصال نداشته باشند. علاوه بر این، از مقدار کمی مایع استفاده کنید تا به لایه‌های مختلف اکسسوری نفوذ نکند.

نکته پایانی اینکه در صورت استفاده از نخ یا خلال دندان، باید حوصله زیادی به خرج دهید چرا که خلال دندان ممکن است روی کیبورد و ترک پد خط و خش ایجاد کند و یا با نفوذ به زیر دکمه‌ها و ضربه به آن، عملکرد دکمه‌ها را دچار مشکل کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420