لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل یک کمپانی صد درصد سبز است!

اپل یک کمپانی صد درصد سبز است!

شرکت اپل به تازگی اعلام کرده که تمامی انرژی مورد نیاز برای فعالیت‌های تجاری خود را از طریق منابع تجدید پذیر تأمین می‌کند و این شرکت به‌عنوان یک شرکت صد درصد سبز به حساب میاید.

پروژه تبدیل اپل به یک کمپانی صد درصد سبز از دو سال پیش کلید خورد. در آن زمان، اپل اعلام کرده بود که 93 درصد از فعالیت‌های خود را با استفاده از انرژی‌های پاک انجام می‌دهد. اپل برای این پروژه حتی با شرکت‌هایی نظیر گوگل نیز همکاری کرد و از این کمپانی انرژی مورد نیاز خود را به صورت پاک خریداری می‌کرد.

بسیاری از ساختمان‌های تجاری اپل، نظیر اپل پارک و اپل استورهای سراسر دنیا از انرژی‌های پاک نظیر انرژی بادی و انرژی خورشیدی برای تأمین انرژی الکتریکی خود استفاده می‌کنند که همین مسئله باعث شده تا اپل حالا به‌عنوان یک کمپانی صد درصد سبز شناخته شود.

اپل مدت زیادی است که حفظ محیط زیست و استفاده از روش‌های مناسب برای آن را سرلوحه کارهای خود قرار داده است. این کمپانی حتی در تولید محصولاتش تلاش می‌کند تا از عناصر مضر و سمی برای محیط زیست و جانوران استفاده نکند. این خط مشی حتی به بسته بندی محصولات اپل نیز سرایت کرده و اپل در بسته بندی‌های خود از کمترین میزان پلاستیک و کاغذ استفاده می‌کند.

اپل ادعا می‌کند که تمامی محصولاتش قابل بازیافت و استفاده برای دستگاه‌های دیگر هستند به همین دلیل این کمپانی از روش‌هایی خاص برای بازیابی عناصر به کار رفته در محصولات خود استفاده می‌کند.

علاوه بر این، اپل سال گذشته طی یک گزارش 58 صفحه‌ای، مسئولیت‌های خود در برابر محیط زیست را نشان داده بود و ادعا کرده بود که در آینده‌ای نزدیک به طور صد درصد، تمام انرژی مورد نیاز برای فعالیت خود را از منابع تجدید پذیر تأمین خواهد کرد. این مسئله باعث شده تا توجه فعالان محیط زیست نیز به این کمپانی جلب شود و اپل به‌عنوان یک برند مورد اعتماد در زمینه حفظ محیط زیست شناخته شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420