لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل تا پاییز امسال با تاچ آیدی خداحافظی می‌کند

اپل تا پاییز امسال با تاچ آیدی خداحافظی می‌کند

 همان‌طور که از شایعات پیشین معلوم شده است، اپل در سال جاری میلادی تمامی مدل‌های آیفون 2018 را با سیستم احراز هویت فیس آیدی تولید خواهد کرد.

این کمپانی تصمیم دارد تا با ارائه سه مدل آیفون در سال 2018 به همراه فیس آیدی، به عمر سیستم احراز هویت بیومتریک مبتنی بر اثر انگشت که تا به امروز با عنوان تاچ آیدی شناخته می‌شد، پایان دهد. اپل از زمان عرضه آیفون 5 اس، سیستم احراز هویت بیومتریک از طریق اثر انگشت را به تلفن‌های هوشمند خود آورد تا از طریق آن بتواند امنیت آیفون‌ها را افزایش دهد. این سیستم امنیتی در مدتی کوتاه در آیپدها نیز ارائه شده تا کاربران از طریق آن بتوانند دستگاه خود را به صورت ایمن باز کنند.

اما اپل در سال 2017 در پروژه تولید آنچه امروز با عنوان آیفون ایکس شناخته می‌شود، با چالش‌های بسیار زیادی مواجه شد. تلاش برای تولید یک تلفن هوشمند با نمایشگر اولد به همراه طراحی بدون حاشیه، و همچنین عدم وجود فناوری‌های مورد نیاز برای قرار دادن سنسور اثر انگشت در پشت نمایشگر اولد، باعث شد تا اپل مجبور به حذف دکمه هوم و متعلقات آن یعنی تاچ آیدی شود.

با حذف تاچ آیدی، اپل مجبور شد تا از سیستم احراز هویت دیگری استفاده کند که امروزه آن را با عنوان فیس آیدی می‌شناسیم. این سیستم احراز هویت به لطف دوربین تشخیص سه بعدی ترودپت دارای امنیت بسیار قابل قبولی است و می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن تلفن هوشمند را برای کاربران آماده به کار کند.

بر اساس شنیده‌ها، در سال 2018 شاهد سه مدل آیفون جدید خواهیم بود که دو مدل از آن با نمایشگر اولد، با سازی 5.8 و 6.5 تولید می‌شود و از طرف دیگر یک آیفون با نمایشگر ال سی با سایز 6.1 اینچ تولید خواهد شد. هر سه مدل این محصولات با سیستم احراز هویت فیس آیدی تولید می‌شوند و اپل تا پایین امسال به عمر تاچ آیدی پایان می‌دهد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420