لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هر آنچه باید در مورد آی او اس 11.4 بدانید

هر آنچه باید در مورد آی او اس 11.4 بدانید

اولین نسخه آی او اس 11.4 به تازگی در اختیار توسعه دهندگان قرار گرفته است و بنا بر جدول زمان‌بندی اپل، این نسخه تا پیش از شروع خرداد سال جاری در اختیار کاربران عمومی قرار خواهد گرفت.

در این میان چند حقیقت مهم در مورد این نسخه خاص از سیستم عامل آی او اس وجود دارد که به تفکیک به آن‌ها خواهیم پرداخت:

  • 1.آی او اس 11.4 نسخه تکمیلی آی او اس 11.3 است

در حقیقت قابلیت‌های ارائه شده در آی او اس 11.4 شامل سیستم ارتباطی ایرپلی 2 و همچنین امکان ذخیره سازی پیام‌های در حساب ابری آیکلاود را در خود جای داده است. بر اساس ادعاهای پیشین اپل، این قابلیت‌ها قرار بود در ای او اس 11.3 ارائه شوند با این حال اپل بعدها تصمیم گرفت تا نسخه آی او اس 11.4 را به منظور ارائه این قابلیت‌ها به کاربران عرضه کند.

اپل در حقیقت با توسعه آی او اس 11.3 تصمیم گرفت تا باگ‌های موجود در آی او اس را رفع کند و در عین حال به جای ارائه قابلیت‌های جدید، امکانی برای کنترل بازدهی باتری و پردازنده را به آیفون‌ها بیاورد.

  • 2.آی او اس 11.4 آخرین نسخه از آی او اس 11 به حساب میاید

تا دو ماه دیگر کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل برگزار می‌شود و اپل در جریان این کنفرانس از آی او اس 12 رونمایی می‌کند. این نسخهاز سیستم عامل اپل قرار است در پاییز امسال برای کاربران عمومی عرضه شود. به همین دلیل، پیش بینی‌های منتشر شده حاکی از آن هستند که آی او اس 11.4 تا عرضه نهایی آی او اس 12 به صورت رسمی از طرف اپل پشتیبانی خواهد شد و این نسخه آخرین زیر مجموعه از ای او اس 11 به حساب خواهد آمد.

  • 3.آی او اس 11.4 از یک محصول جدید پرده برداشته است

عرضه سیستم ارتباطی ایرپلی 2 در آی او اس 11.4، از یک محصول جدید پرده برداشته است. اپل در جریان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان WWDC 2018 از نسخه جدید آی او اس 12 در کنار محصولات سخت افزاری خود رونمایی می‌کند. از طرفی میدانیم که آی او اس 12 با وجود معرفی در خرداد، تا پاییز امسال به صورت عمومی عرضه نمی‌شود و در این میان، وجود محصولی با عنوان Airport Express در اپلیکیشن Home در آی او اس 11.4 نشان می‌دهد که اپل پشتیبانی از این محصول را از همین حالا به دستگاه‌های اصلی خود آورده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420