لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل 161 مهندس را برای هوشمندتر کردن سیری استخدام می‌کند

اپل 161 مهندس را برای هوشمندتر کردن سیری استخدام می‌کند

 آگهی استخدام جدید منتشر شده توسط اپل نشان می‌دهد که این کمپانی تصمیم دارد تا 161 متخصص با عناوین شغلی مختلف را برای هوشمندتر کردن سیری به کار گیرد.

در جزئیات این آگهی استخدام آمده است که شرکت اپل به دنبال افرادی با توانایی بالا برای بهبود دستیار هوشمند صوتی است و تصمیم دارد تا قابلیت‌های آن را بیش از گذشته افزایش دهد. گزارش‌های مربوط به این آگهی استخدام اولین بار توسط وب سایت 9to5mac منتشر شده است که نشان می‌دهد کمپانی اپل عزمی جدی در زمینه بهبود دستیار هوشمند صوتی خود در مقابل محصولات رقیب موجود در بازار دارد.

اپل از همین حالا رقابت سختی را با شرکت‌های توسعه دهنده دستیارهای صوتی شروع کرده است و در حال حاضر سیری با رقبایی نظیر کورتانا، گوگل اسیستنت و الکسا مواجه شده است. هوشمندتر کردن دستیار هوشمند صوتی باعث می‌شود تا تمایل کاربران برای باقی ماندن در اکوسیستم اختصاصی اپل افزایش پیدا کند و از طرفی میزان فروش محصولاتی نظیر هوم پاد و ایرپادهای بی‌سیم به دلیل کاربرد خاص، وابستگی قابل توجهی به کاربرد سیری دارد.

در عین حال بسیاری از شرکت‌های فعال در زمینه تولید و عرضه محصولات و سرویس‌های نرم افزاری و سخت افزاری، در تلاش هستند تا دستیارهای هوشمند صوتی اختصاصی خود را به بازار معرفی کنند که این مسئله به خودی خود اهمیت هوشمندتر کردن سیری را برای اپل افزایش می‌دهد.

اپل احتمالا تصمیم دارد تا در آینده‌ای نزدیک، پشتیبانی از سرویس‌های متفرقه و شخص ثالث نظیر اسپاتیفای را به سیری بیاورد. این شایعات تأکید دارند که بسیاری از کاربران هوم پاد از عدم پشتیبانی این محصول از سرویس پخش موسیقی اسپاتیفای ناراضی هستند. همین مسئله می‌تواند نشانه‌ای از آن باشد که اپل با ارائه قابلیت پشتیبانی از اسپاتیفای و پاندورا در محصولات خود نظیر هوم پاد و سیری، به دنبال روش‌های دیگری برای رقابت با این سرویس‌های پخش محتوای صوتی باشد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420