لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تغییر سیاست‌های توییتر در مورد اپلیکیشن‌های متفرقه

تغییر سیاست‌های توییتر در مورد اپلیکیشن‌های متفرقه

 شرکت توییتر به تازگی اعلام کرده که تصمیم دارد تا آن دسته از اپلیکیشن‌هایی که برای کاربران، اعلان‌ها و محتوای کنترل نشده می‌فرستند را از شبکه اجتماعی خود حذف کند. در این میان سرویس‌هایی نظیر Talon، Tweetbot ، Tweetings و Twitterrific قرار است از این شبکه اجتماعی حذف شوند.

در ازای این تغییر، توییتر اعلام کرده که در تلاش است تا بستری ایمن و مناسب را برای توسعه دهندگان متفرقه ایجاد کند که در صورت پیروی آن‌ها از چارچوب سیاست‌های این کمپانی، می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند. بر اساس این چارچوب اپلیکیشن‌های متفرقه برای شبکه اجتماعی توییتر، حق ارسال محتوا و اعلان‌های کنترل نشده را ندارند و کاربران باید تسلط کامل روی محتوای ارائه شده در حساب‌های کاربری خود را داشته باشند.

در این میان، اپلیکیشن‌های ارائه شده، می‌توانند محتویات وب سایت توییتر و همچنین اعلان‌های پیش‌فرض شبکه اجتماعی توییتر را به کاربران نشان دهند.

توییتر همچنین اعلام کرده که این اپلیکیشن‌ها می‌توانند حداکثر تا 35 حساب کاربری را به طور هم‌زمان کنترل کنند و باید از محدودیت اعلام شده برای کاربران پیروی کنند. این کار باعث می‌شود تا کاربرانی که به طور هم‌زمان از چند حساب کاربری استفاده می‌کنند، با محدودیت ویژه‌ای روبرو شوند.

موج تغییر سیاست‌های توییتر از ماه ابتدایی سال جاری میلادی شروع شد. در آن زمان توییتر اعلام کرد که تصمیم به حذف اپلیکیشن رسمی خود از اپ استور اختصاصی مک دارد و به جای آن تصمیم دارد تا روی بهبود تجربه کاربری نسخه وب تمرکز کند.

علاوه بر این، مدیران شبکه اجتماعی توییتر تصمیم دارند تا با حذف ربات‌ها و اپلیکیشن‌های غیرمعمول و تائید نشده، کنترل بیشتری روی محتوای در حال نشر در این شبکه اجتماعی داشته باشند. تحلیلگران بر این باور هستند که این تغییرات به دلیل موج اخبار جعلی منتشر شده که در سال گذشته سر و صدای زیادی به پا کردند، ایجاد شده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420