لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هشدار جدید خرابی باتری آیفون به آی او اس اضافه شد

هشدار جدید خرابی باتری آیفون به آی او اس اضافه شد

اپل در توسعه آی او اس 11.3 از سیستم هشدار دهنده جدیدی برای خرابی باتری آیفون استفاده کرده است. این هشدار شامل یک اعلان است که در هنگام خاموشی آیفون به دلیل مشکلات مربوط به باتری نشان داده خواهد شد.

باتری‌های به کار برده شده در آیفون‌ها طول عمر مفید مشخصی دارند. به همین دلیل، اپل تمهیداتی برای عدم کارکرد آن‌ها در نظر گرفته است. دستگاه‌هایی که سیکل باتری بالایی دارند، ممکن است به طور یک‌باره خاموش شوند که این مسئله به هیچ وجه برای کاربران خوشایند نیست.

اپل تا پیش از این برای حل مشکلات مربوط به باتری، اقدام به کاهش عمدی سرعت پردازش آیفون‌های کرده بود تا با کاهش حجم کار کرد پردازنده، انرژی بیشتری را در باتری آیفون‌های ذخیره کند. با این حال تمهیدات اپل برای رفع مشکلات مربوط به خرابی باتری آیفون باعث شد تا بسیاری از کاربران از این کمپانی شکایت کنند و حالا اپل درگیر مسائل حقوقی مربوط به آن شده است.

به همین دلیل، اپل در زمان تولید و توسعه آی او اس 11.3، امکان کنترل سرعت پردازش دستگاه در کنار کنترل کارکرد باتری را به آیفون‌ها آورده است و همین مسئله باعث شده تا کاربران بتوانند از طریق تنظیمات اصلی، سرعت پردازش دستگاه خود را در بالاترین حالت ممکن نگه دارند.

در این میان، کاربرانی که پردازش بیشتر در آیفون‌ها را انتخاب کرده‌اند، در هنگام خرابی باتری آیفون و خاموش شدن ناگهانی دستگاه به دلیل آن، با یک پیام هشدار دهنده مواجه می‌شوند که طی آن از علت اصلی خاموش شدن ناگهانی دستگاه را متوجه خواهند شد.

به کاربران تلفن‌های هوشمند آیفون توصیه می‌شود تا در صورت مشاهده این پیام، دستگاه خود را در حالت بازدهی کنترل شده بگذارند و یا هر چه سریع‌تر اقدام به تعویض باتری دستگاه خود کنند تا مشکلات مربوط به خاموشی ناگهانی برای آیفون آن‌ها تکرار نشود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420