لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پشتیبانی از زبان فارسی به اپلیکیشن مسیریابی ویز آمد

پشتیبانی از زبان فارسی به اپلیکیشن مسیریابی ویز آمد

 آپدیت اپلیکیشن ویز به تازگی منتشر شده است که یکی از مهم‌ترین تغییرات ارائه شده در آن پشتیبانی از زبان فارسی است.

تا پیش از این، اپلیکیشن ویز از زبان فارسی استفاده نمی‌کرد که همین مسئله باعث شده بود تا کاربران فارسی زبان مجبور به استفاده از آن با دستیار صوتی انگلیسی باشند. اما حالا آپدیت جدید ویز یک قابلیت بسیار مناسب برای کاربران فارسی زبان دارد که می‌تواند در نوع خود بسیار کاربردی باشد.

ویز از این پس راهنماهای صوتی حرکتی را با زبان فارسی به کاربران ارائه می‌دهد تا در هنگام رانندگی، بدون نگاه کردن به نمایشگر تلفن هوشمند بتوانید از مسیر درست برای رسیدن به مقصد مورد نظر خود اطلاع پیدا کنید. دستیار فارسی شده ویز برای هر دو پلتفرم آی او اس و اندروید ارائه شده است و کاربران فارسی زبان محدودیتی در استفاده از سیستم عامل دستگاه‌های همراه خود ندارند.

برای فارسی کردن دستیار صوتی ویز ابتدا باید این اپلیکیشن را از طریق اپ استور در گوشی‌های آیفون، یا پلی استور در تلفن‌های هوشمند اندرویدی به‌روزرسانی کنید و سپس کافی است به تنظیمات اصلی این اپلیکیشن بروید و سپس در زیر شاخه Voice Directions، گزینه «پارسی – ساسان» را انتخاب کنید تا از طریق آن بتوانید به راهنماهای صوتی با زبان فارسی دسترسی داشته باشید.

ویز یکی از بهترین اپلیکیشن‌های مسیریابی است که استفاده از آن در یکی دو سال اخیر بسیار متداول شده است. تا حدی که حتی بسیاری از افراد حرفه‌ای و رانندگان تاکسی‌ها نیز از آن برای پیدا کردن مسیرهای سریع‌تر و دور زدن ترافیک استفاده می‌کنند. استفاده از ویز باعث می‌شود تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن بتوانید به مقصد مورد نظر خود برسید.

گفتنی است که این اپلیکیشن در ابتدا به صورت مستقل توسعه داده می‌شد اما پس از کسب موفقیت‌های بسیار توسط گوگل خریداری شده است و حالا زیر مجموعه‌ای از سرویس‌های گوگل به حساب میاید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373