لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آپدیت جدید اسنپ چت با سازگاری دوربین ترودپت در آیفون ایکس منتشر شد

آپدیت جدید اسنپ چت با سازگاری دوربین ترودپت در آیفون ایکس منتشر شد

آپدیت جدید اپلیکیشن اسنپ چت از چند ساعت پیش در اختیار کاربران قرار گرفته است که مهم‌ترین تغییر ارائه شد در آن شامل پشتیبانی از دوربین ترودپت ارائه شده در آیفون ایکس است.

بر همین اساس، کاربران آیفون ایکس که از نرم افزار اسنپ چت استفاده می‌کنند، می‌توانند ماسک‌های صورت ارائه شده در این اپلیکیشن را با استفاده از سنسورهای تشخیص سه بعدی دوربین ترودپت روی صورت خود بی اندازند و سلفی‌های منحصر به فرد و با کیفیت‌تری بگیرند.

ماسک‌های صورت اسنپ چت با استفاده از فناوری واقعیت افزوده توسعه یافته‌اند و کاربران از طریق آن می‌توانند صورتک‌های مختلف را روی چهره اصلی خود بی اندازند. این قابلیت شباهت زیادی به خصوصیت ارائه شده در اپلیکیشن MSQRD دارد که به صورت انحصاری توسط اسنپ چت توسعه یافته است.

اسنپ چت از این پس می‌تواند با اسکن کردن صورت کاربران به صورت سه بعدی، ماسک‌ها را با دقت و کیفیت بیشتری روی صورت کاربران قرار دهد. قابلیت Lenses که تا پیش از این به صورت تست در جریان کنفرانس دوازدهم سپتامبر در کنار آیفون ایکس معرفی شده بود، حالا به صورت نهایی و عمومی در اختیار کاربران قرار گرفته است و می‌تواند تصاویر سلفی منحصر به فردتری را توسعه دهد.

کاربرد اصلی دوربین ترودپت برای استفاده در سیستم احراز هویت آیفون ایکس، یعنی همان فیس آیدی است. اپل ادعا کرده که اطلاعات مربوط به صورت کاربران به صورت ریاضیانی قفل گذاری می‌شود و تنها داخل دستگاه کاربران ذخیره می‌شود. با این حال، توسعه دهندگان اپلیکیشن‌های متفرقه نظیر اسنپ چت می‌توانند صورت کاربران را به صورت بصری نقشه برداری کنند و آن را به طور کاملاً ایمن برای کاربردهای دیگر مورد استفاده قرار دهند.

اپل بارها بر این مسئله تأکید کرده است که توسعه دهندگان به هیچ وجه حق استفاده از داده‌های مربوط به صورت کاربران در جایی خارج تلفن هوشمند را ندارند و نمی‌توانند اطلاعات آن را به سروری خارج از سیستم ذخیره سازی محلی دستگاه انتقال دهند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373