لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ویدیوی مفهومی از آی او اس 12 با قابلیت جدید منتشر شد

ویدیوی مفهومی از آی او اس 12 با قابلیت جدید منتشر شد

 اخیراً یک ویدیو مفهومی از آی او اس 12 منتشر شده است که قابلیت‌های احتمالی ارائه شده در این نسخه از سیستم عامل همراه شرکت اپل را نشان می‌دهد.

در این ویدیو، بسیاری از قابلیت‌هایی که تا پیش از این درخواست‌های زیادی توسط کاربران داشته است و اپل تا به امروز به آن‌ها پاسخی نداده نشان داده شده است. قابلیت‌هایی نظیر حالت تاریک یا Dark Mode، تماس تصویری گروهی در فیس تایم و صفحه قفل پیچیده‌تر و همچنین والپیپیرهای دینامیک جدیدتر ممکن است در آی او اس 12 ارائه شود. در این میان، حالت تاریک یکی از مهم‌ترین قابلیت‌هایی است که کاربران درخواست آن را دارند. کاربران مدت‌ها است که درخواست ارائه حالت تاریک در آی او اس را دارند با این حال این قابلیت هرگز به سیستم عامل همراه اپل راه پیدا نکرده است.

ویدیوی منتشر شده با همکاری افرادی با نام کاربری Andrew Vega، Maximos Angelakis و iupdateos طراحی و منتشر شده است که به عنوان «هوشمندتر، سریع‌تر و تاریک‌تر» “Smarter. Faster. Darker” شناخته شده است. تا پیش از این نیز برخی از شایعات حاکی از آن بودند که اپل در طراحی اپلیکیشن‌های پیش فرض آی او اس 12، نظیر Apple Music حالت تاریک را به آن‌ها اضافه خواهد کرد. در این ویدیو، اپلیکیشن‌های مختلف دارای حالت تاریک شده‌اند و صفحه قفل مجهز به اطلاعات دینامیکی کارآمدتر شده‌ است. علاوه بر این، ویدیوی منتشر شده از قابلیت‌هایی جدید و احتمالی نظیر حالت همیشه روشن نمایشگر نیز رونمایی کرده است.

بر اساس جدول زمان‌بندی اپل، باید در جریان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان WWDC 2018 که در ماه خرداد امسال برگزار می‌شود، از آی او اس 12 رونمایی کند و در نهایت آن را تا فصل پاییز آماده عرضه کند. به همین دلیل برای بار دیگر، حدس و گمان‌ها برای عرضه قابلیت‌های بصری هر چه بیشتر در آی او اس افزایش پیدا کرده است. 

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420