لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آپدیت جدید Final Cut Pro 10.4.1 در راه است

آپدیت جدید Final Cut Pro 10.4.1 در راه است

 نزدیک به چهار ماه از آخرین به روز رسانی بزرگ اپلیکیشن Final Cut Pro به همراه قابلیت‌های مختلف نظیر پشتیبانی از واقعیت مجازی 360 درجه، رنگ بندی حرفه‌ای و تصاویر HDR می‌گذرد و حالا اپل اعلام کرده که نسخه‌ای جدید از این نرم افزار در راه است.

اپل به تازگی در جریان نمایشگاه NAB 2018 که در شهر لاس‌وگاس برگزار شده اعلام کرده است که یک آپدیت بزرگ دیگر برای اپلیکیشن Final Cut Pro در راه است. Final Cut Pro 10.4.1 از دو روز دیگر، یعنی روز نهم آوریل (معادل 20 فروردین 1397) آماده دانلود می‌شود که شامل دو قابلیت مهم و جدید خواهد بود. این قابلیت‌ها با عنوان ProRes RAW و closed captioning toolse در اختیار کاربران حرفه‌ای قرار می‌گیرد.

قابلیت Closed Captions در Final Cut Pro 10.4.1 شامل مجموعه‌ای کامل از ابزارهای مختلف برای ساخت، ویرایش و تولید closed caption یا همان زیرنویس‌ها و توضیحات مختلف در میان فایل‌های تصویری است. کاربران با استفاده از این قابلیت می‌توانند برای هر بخشی خاص از ویدیوی مورد نظر خود، نوشته‌ها و توضیحات مختلفی را قرار دهند و آن را به صورت چسبیده به فایل یا به صورت یک فایل جداگانه خروجی بگیرند.

این قابلیت برای زیر نویس کردن اپلیکیشن‌های مختلف بسیار ضروری خواهد بود و کاربران می‌توانند با استفاده از آن موارد مختلفی را به ویدیوی خود اضافه کنند.

قابلیت ProRes RAW نیز می‌تواند در کنار افزایش رزولوشن فایل‌های ویدیویی، میزان حجم مورد نیاز برای ذخیره سازی آن‌ها را در سطحی متوسط و قابل قبول نگه دارد. با استفاده از این قابلیت کاربران می‌توانند از کدک‌های منحصر به فرد نرم افزار استفاده کنند و فایل‌های خروجی تصاویر را با حجم ذخیره سازی کم، اما با کیفیت بسیار بالا ذخیره سازی کنند.

این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد تا پروژه‌های حرفه‌ای خود را با حجمی کم و مناسب برای انتقال از طریق اینترنت و روش‌های دیگر، آماده کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420