لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آموزش صحیح تمیز کردن ایرپاد

آموزش صحیح تمیز کردن ایرپاد

ایرپادهای بی‌سیم اپل یکی از محصولات با کیفیت و پر استفاده در سراسر دنیا است با این حال این محصول همانند دستگاه‌های مشابه، هر از گاهی نیاز به تمیز کردن دارد. در این مطلب، نحوه صحیح تمیز کردن ایرپاد را توضیح خواهیم داد.

ایرپادها با رنگ سفید تولید شده‌اند. همین مسئله باعث می‌شود تا وجود کثیفی به راحتی در آن نمایان شود. از طرفی باید به یاد داشته باشید که این ایرپادها یک محصول شخصی هستند و باید تنها خودتان از آن‌ها استفاده کنید چرا که با قرار دادن آن‌ها در گوش، کثیفی در اطراف آن‌ها قرار بگیرد و در صورت استفاده توسط شخص دیگر ممکن است بیماری‌ها و مشکلات دیگر از طریق آن‌ها انتقال پیدا کند.

تمیز کردن ایرپاد به لطف طراحی منحصر به فردی که اپل در ساخت آن به کار برده، بسیار آسان بوده و می‌توان به راحتی و با صرف مدت زمانی کوتاه آن‌ها را تمیز کرد. علاوه بر این، تمیز کردن ایرپاد نیاز به ابزارهای پیچیده و دور از دسترس ندارد و می‌توانید به راحتی با ابزارهایی که در خانه پیدا می‌شوند نیز، آن‌ها را پاک کنید.

نحوه صحیح تمیز کردن ایرپاد

روش انجام این کار بسیار آسان است و می‌توانید با ابزارهایی که در تمام خانه‌ها پیدا می‌شوند آن‌ها را تمیز کنید:

برای تمیز کردن ایرپاد کافی است از گوش پاک کن‌های معمولی که دو سر آن از پنبه پوشیده شده است استفاده کنید. بسیاری از گوش پاک کن‌ها داری حجم زیادی از پنبه در دو سر خود هستند که این کار روند تمیز کردن ایرپاد را دشوار می‌کند. به همین دلیل در قدم اول باید بخشی از پنبه آن را جدا کنید تا با دقت بیشتری بتوانید ایرپادها را تمیز کنید.

به یاد داشته باشید که در هنگام تمیز کردن ایرپاد از هیچ مایع شست و شو استفاده نکنید. چرا که این کار ممکن است باعث نفوذ مایعات داخل گوشی‌ها شود. از آنجایی که هر کدام از ایرپادها دارای باتری و برد مداری داخلی هستند، این مایعات ممکن است به کارکرد آن‌ها لطمه بزند. 

به طور کل، استفاده از الکل برای پاک کردن ایرپادها ممکن است باعث نفوذ مایعات به داخل ایرپادها شود. به همین دلیل توصیه میشود تا از روش های جایگزین استفاده کنید.

با وجود روش فوق، شما میتوانید از نوار چسب دوطرفه نیز برای تمیز کردن ایرپادها استفاده کنید. برای مطالعه این روش به این لینک مراجعه کنید.

{module 1181}

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420