لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

AirPort Express در جدیدترین آپدیت آی او اس 11.4 مشاهده شد

AirPort Express در جدیدترین آپدیت آی او اس 11.4 مشاهده شد

 آی او اس 11.4 به تازگی منتشر شده است و یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های ارائه شده در آن شامل AirPlay 2 است. در این میان یکی از کاربران شبکه اجتماعی Reddit اعلام کرده که در بررسی‌های خود، ردپایی از وجود نسل جدید AirPort Express پیدا کرده است.

در اپلیکیشن Home ارائه شده در آی او اس 11.4 یکی از کاربران، نام محصولی با عنوان AirPort Express را پیدا کرده است که با قابلیت پشتیبانی AirPlay 2 کار می‌کند. از آنجایی که AirPort Express امروزی که از طرف اپل فروخته می‌شود قابلیت پشتیبانی از سیستم ارتباط بی‌سیم جدید اپل را ندارد، می‌توان انتظار داشت که در آینده‌ای نزدیک اپل از نسل جدید AirPort Express با قابلیت پشتیبانی از AirPlay 2 رونمایی کند.

از آنجایی که سیستم ارتباطی هوشمند و اختصاصی اپل با عنوان AirPlay 2 قابلیت پشتیبانی از ارسال صدا به صورت استریو را دارد، می‌توان امیدوار بود که این سیستم ارتباطی بتواند محتویات موسیقی مختلف را از طریق AirPort Express به هوم پادها ارسال کند.

علاوه بر این، پیش بینی می‌شود که نسخه جدید دستگاه ارتباطی و ذخیره سازی AirPort Express قابلیت پشتیبانی از اپل تی وی را نیز داشته باشد. ایرپورت اکسپرس جدید می‌تواند از طریق سیستم ارتباطی جدید اپل به ست آپ باکس دیجیتالی اپل تی وی متصل شده و از طریق آن محتویات تصویری را به صورت آفلاین آماده پخش در نمایشگر و تلویزیون‌ها کند.

بر اساس پیش بینی‌های انجام شده، ایر پورت 2 قرار است به صورت نهایی در نسخه عمومی آی او اس 11.4 آماده عرضه شود. گفتنی است که اپل از سال 2012 که نسل اول سیستم ذخیره سازی و ارتباطی ایرپورت اکسپرس را آماده عرضه کرده است، تا به امروز تلاشی برای عرضه نسخه نهایی آن نکرده و همین مسئله باعث شده تا بسیاری از تحلیلگران ادعاهایی در مورد توقف تولید این محصول را مطرح کرده بودند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373