لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تعداد اپلیکیشن‌های ارائه شده در اپ استور کاهش یافت

تعداد اپلیکیشن‌های ارائه شده در اپ استور کاهش یافت

 نتایج بررسی‌های انجام شده توسط وب سایت TechCrunch به تازگی منتشر شده است که در آن مشخص شده که تعداد اپلیکیشن‌های ارائه شده در اپ استور در ماه‌های پایانی 2017 با کاهش قابل توجهی مواجه شده است.

در حقیقت در دوره سه ماهه پایانی سال 2017 میلادی، اپل بیشترین میزان ریزش اپلیکیشن‌ها از زمان راه اندازی اپ استور را تجربه کرده است. بر اساس این گزارش تعداد اپلیکیشن‌های اپ استور در پایان 2017 2.1 میلیون بوده است. این در حالی است که این تعداد در اوایل همان سال به بیش از 2.2 میلیون اپلیکیشن می‌رسید. این مسئله نشان می‌دهد که اپل در بازه زمانی سال 2017 نزدیک به صد میلیون اپلیکیشن را از اپ استور حذف کرده است.

علت‌های مختلف، نظیر حذف اپلیکیشن‌های قدیمی که توسعه دهندگان تصمیمی برای به روز رسانی آن نداشته‌اند و همچنین تغییر دستورالعمل و سیاست اپل در قبال اپ استور از علت‌های اصلی این مسئله به حساب میایند. اپل در سال گذشته با معرفی آیفون ایکس همواره در تلاش بوده تا کیفیت اپلیکیشن‌های ارائه شده در اپ استور را افزایش دهد. به همین دلیل از توسعه دهندگان خواسته بود تا اپلیکیشن‌های خود را سازگار با این محصول توسعه دهند.

علاوه بر این، اپلیکیشن‌های 32 بیتی از زمان عرضه آی او اس 11 به بعد کنار گذاشته شده‌اند که به خودی خود یکی از عوامل اصلی کاهش تعداد اپلیکیشن‌ها به حساب میاید. اپلیکیشن‌هایی که با عنوان ویروس اسکن، تبلیغ افزار و اسپمر شناخته می‌شوند نیز بر اساس خط مشی جدید اپل، از اپ استور حذف شده‌اند.

در کنار علت‌های فوق، مسائلی نظیر رایزنی اپل با چین نیز یکی از علت‌های اصلی کاهش اپلیکیشن‌ها در اپ استور به حساب میاید. اپل تا پیش از این بسیاری از اپلیکیشن‌های تایید نشده چینی را از اپ استور حذف کرده بود. علت اصلی این اقدام توسط اپل، کنترل هر چه بیشتر روی اپلیکیشن ها و همچنین ارتقای کیفیت آنها بوده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420