لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کنترل حرکتی بدون لمس و نمایشگرهای منحنی به آیفون‌های آینده میایند

کنترل حرکتی بدون لمس و نمایشگرهای منحنی به آیفون‌های آینده میایند

 گزارش‌های جدید منتشر شده از اپل نشان می‌دهند که این شرکت در تلاش است تا آیفون‌های آینده را با دو قابلیت منحصر به فرد تولید کند.

Mark Gurman از خبرگزاری بلومبرگ چند ساعت پیش طی گزارشی اعلام کرده که اپل در تلاش است تا آیفون‌های آینده را با قابلیت «کنترل حرکتی بدون لمس» و همچنین «نمایشگر منحنی» تولید کند. بر اساس این ادعا، اپل تصمیم دارد تا روش‌ها و ساز و کارهای مورد نیاز برای انجام این کار را بررسی کند و دستگاه‌های آینده را با ویژگی‌های جدید تولید کنند.

بر اساس شنیده‌ها، قابلیت کنترل بدون نیاز به لمس به عنوان یک سیستم حرکتی جدید شناخته می‌شود که به کاربران اجازه می‌دهد تا بدون لمس صفحه و با خرکت انگشت‌های دست در نزدیکی آن، سیستم عامل آی او اس را کنترل کنند.

گزارشگر بلومبرگ همچنین اعلام کرده که قابلیت ارائه شده در آیفون‌های آینده شباهت بسیار زیادی به سیستم حرکتی Air Gestures سامسونگ دارد که تا پیش از این در تلفن‌های هوشمند اندرویدی این کمپانی ارائه شده بود. اپل همچنین در تلاش است تا با پروژه اختصاصی گوگل با عنوان Soil رقابت کند و سیستم حرکتی سریع‌تر و پاسخگوتری را به آیفون‌های آینده بیاورد.

علاوه بر این، اپل تصمیم دارد تا قابلیت نمایشگر منحنی را به تلفن‌های هوشمند خود بیاورد. گفته می‌شود که این خصوصیت برخلاف طراحی منحنی نمایشگر تلفن‌های هوشمند گلکسی، در دو لبه بالایی و پایینی آیفون‌های آینده قرار خواهد گرفت. استفاده از نمایشگر اولد در آیفون‌ها باعث شده تا اپل قادر به ارائه خصوصیت‌های یاد شده در تلفن‌های هوشمند خود باشد. بر همین اساس، بلومبرگ پیش بینی کرده است که این خصوصیات و قابلیت‌ها نهایتاً تا سه سال دیگر، یعنی پایان سال 2021 به آیفون‌ها اضافه شود.

گفتنی است که رونمایی از آی او اس 12 در جریان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان امسال می‌تواند نشانه‌های بیشتری از خصوصیات آیفون‌های آینده را فاش کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420