لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دانلود اپلیکیشن Pen2Bow برای آیفون، آیپاد و آیپد

دانلود اپلیکیشن Pen2Bow برای آیفون، آیپاد و آیپد

توضیحات اپلیکیشن :

Pen2Bow یک ابزار تولید موسیقی یا MIDI Controller است که می‌تواند با استفاده از اپل پنسل در آیپدها برای شما ویولن بنوازد. در حقیقت با استفاده از این نرم افزار، می‌توانید آیپد خود را به یک MIDI Controller حرفه‌ای تبدیل کنید و موسیقی‌ها و نت‌های مختلف را بنوازید.

تغییر حرکات اپل پنسل روی نمایشگر آیپد 9.7 اینچی نسل ششم و آیپد پروها می‌تواند به این اپلیکیشن اجازه دهد تا رفتار حرکتی شما را به عنوان حرکاتی از یک ویولن مجازی بشناسد.حرکات چرخشی و افزونه‌های مختلف نامحدود این اپلیکیشن باعث می‌شود تا دست شما برای تولید آهنگ‌های مختلف باز باشد.

هرچند که این اپلیکیشن می‌تواند برای افراد حرفه‌ای کارهای مختلف را انجام دهد، با این حال، استفاده از آن لزوماً نیازی به داشتن دانش فنی زیاد در مورد میدی کنترلر ها و ساز ویولن نیست و می‌توانید با استفاده از آن در مدت کوتاهی آهنگ‌های مختلفی را تولید کنید. علاوه بر این، Pen2Bow می‌تواند به عنوان یک ابزار سرگرم کننده برای تمامی افراد با رده های سنی مختلف نیز تبدیل شود که از طریق آن می‌توانید ساز ویولن خود را به صورت مجازی کنترل کنید.

حرکات تعریف شده در این اپلیکیشن، شامل میزان فشار کمانچه روی سیم‌ها، سرعت کشیدن و چرخش کمانچه می‌شود. به همین دلیل، شما می‌توانید به صورت مجازی، تمامی کارهایی که نیاز به یک ویولن واقعی دارد را به صورت مجازی انجام دهید.

این اپلیکیشن با میزان تأخیر 10 میلی ثانیه کار می‌کند تا بیشترین سرعت ممکن برای پاسخگویی به حرکات شما را داشته باشد.

همان‌طور که تا پیش از این نیز گفته‌ایم، این اپلیکیشن با تمامی آیپدهایی که از اپل پنسل پشتیبانی می‌کنند، قابل استفاده است. این دستگاه‌ها، شامل آیپد 9.7 اینچی نسل ششم و آیپد پروهای مختلف 9.7، 10.5 و 12.5 اینچی می‌شود. بدیهی است که برای استفاده از این اپلیکیشن به اپل پنسل نیاز خواهید داشت.

امکانات و قابلیت‌های نسخه جدید: 

رفع باگ‌های کوچک نرم افزاری

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420