لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیا پردازنده‌های سری Core i9 به کامپیوترهای مک میایند؟

آیا پردازنده‌های سری Core i9 به کامپیوترهای مک میایند؟

 شرکت اینتل به تازگی سری پردازنده‌های نسل هشتمی Core i9 با عنوان Coffee Lake را معرفی کرده است و حالا مهم‌ترین سؤال این است که آیا این سری از پردازنده در نسل جدید کامپیوترهای مک ارائه می‌شوند یا اپل از پردازنده‌های دیگر استفاده خواهد کرد.

بر اساس شایعات، اپل تصمیم دارد تا از سال 2020 پردازنده‌های دستگاه‌های مک را به‌صورت اختصاصی و با عنوان پردازنده‌های سری T به بازار عرضه کند. علاوه بر این، شایعات دیگری نیز وجود دارند که نشان می‌دهند اپل در سال جدید حداقل یک مدل از مک بوک‌ها را با پردازنده‌های تولید شده توسط شرکت AMD به بازار عرضه می‌کند.

با وجود این گمانه زنی‌ها، اپل احتمالاً سری 2018 کامپیوترهای مک را در جریان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان WWDC 2018 رونمایی می‌کند و در نهایت تا مهر ماه امسال آن‌ها را آماده عرضه به‌صورت عمومی می‌کند.

مک بوک‌ها همواره از جدیدترین پردازنده‌های اینتل استفاده می‌کردند. همین مسئله می‌تواند نشانه‌ای از حضور پردازنده‌های Core i9 اینتل حداقل در یکی از مدل‌های مک بوک پروها باشد. علاوه بر این، برخی از شنیده‌ها حاکی از آن است که امسال شاهد سری جدید کامپیوترهای مک مینی خواهیم بود. تحلیلگران در این مورد اعلام کرده‌اند که اپل احتمالاً در سال جدید تصمیمی برای استفاده از پردازنده‌های این سری در مک مینی‌ها نخواهد داشت.

پردازنده‌های Core i9 می‌توانند با فرکانس پردازشی 2.9 تا 4.8 گیگاهرتز کار کنند که جزو پردازنده‌های پر مصرف به حساب میایند. این سری از پردازنده‌ها به سازندگان کامپیوترها نظیر اپل اجازه می‌دهند تا سقف 32 گیگابایت رم را در دستگاه‌ها جای دهند. همین مسئله می‌تواند نشانه‌ای از این باشد که قدرتمندترین مدل مک بوک پروهای سال جدید، با میزان 32 گیگابایت رم و همچنین پردازنده Core i9 تولید شده توسط اینتل به بازار بیایند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373