لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هر آنچه باید در مورد عینک هوشمند اپل بدانید

هر آنچه باید در مورد عینک هوشمند اپل بدانید

در چند سال اخیر، هر از گاهی اخبار و شایعاتی در مورد یک محصول با عنوان عینک هوشمند اپل منتشر می‌شود. این شایعات تأکید دارند که اپل در تلاش است تا یک محصول جدید را شبیه به یک عینک توسعه دهد.

شرکت اپل از همین حالا با تولید اپل واچ و همچنین ایرپادز توانسته بازار ابزارهای پوشیدنی هوشمند را از آن خود کند. اما حالا عینک هوشمند اپل می‌تواند عضو سوم این سری محصولات باشد که دنیای فناوری را وارد عرصه جدیدی می‌کند.

شرکت گوگل از سال 2012 در تلاش برای تولید یک عینک هوشمند با عنوان گوگل گلس بود. این محصول از لحاظ کاربری و تجاری سازی، موفقیت زیادی کسب نکرد و در نهایت به فراموشی سپرده شد. اما حالا اپل می‌تواند برای بار دیگر، زیرکی خود در زمینه تجاری سازی محصولات الکترونیکی و هوشمند را به کار بگیرد و این بار عینک هوشمند خود را تولید کند.

عینک هوشمند اپل در صورت معرفی و عرضه، می‌تواند اولین و موفق‌ترین محصول مبتنی بر واقعیت افزوده در نوع خود باشد. پیش از این اپل با تولید اپل واچ توانسته بود نبض بازار ساعت‌های هوشمند را در اختیار خود بگیرد. این در حالی است که محصولات رقیب آن که حتی قبل‌تر از اپل واچ تولید شده بودند، امروزه در دنیای فناوری جایگاهی ندارند و نسل جدیدی از آن‌ها تولید و عرضه نمی‌شود.

بر اساس شایعات، عینک هوشمند اپل قرار است با نسخه‌ای خاص از سیستمعامل آی او اس که با نام rOS شناخته می‌شود، به دنیا معرفی و عرضه شود. مهم‌ترین قابلیت این محصول انتشار محتویات مبتنی بر واقعیت افزوده است و می‌تواند محتویات تلفن هوشمند آیفون را به گونه‌ای خاص در مقابل چشمان کاربر به نمایش در بیاورد.

از شایعات منتشر شده می‌توان اینگونه برداشت کرد که این محصول همانند اپل واچ وابستگی کاملی به آیفون دارد. علاوه بر این، نمایشگرهای میکرو ال ای دی در آن نقش مهمی را ایفا می‌کنند. در حقیقت، اپل برای تولید این محصول، از نمایشگرهای اختصاصی خود استفاده خواهد کرد.

در مورد زمان معرفی عینک هوشمند اپل اطلاعات قابل اعتمادی در دست نیست. با این حال شایعات اعلام می‌کنند که این محصول در بازه زمانی سال 2019 تا 2020 به دنیا معرفی خواهد شد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420