لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بررسی‌های انجام شده خبر از عدم تعمیر پذیری آیپد جدید می‌دهند

بررسی‌های انجام شده خبر از عدم تعمیر پذیری آیپد جدید می‌دهند

 وب سایت iFixit به‌تازگی در بررسی‌های جدید خود نشان داده که روند تعمیر کردن آیپد 9.7 اینچی نسل ششم، با مشکلات بسیار زیادی همراه است.

بر اساس رسم همیشگی، وب سایت iFixit پس از عرضه نهایی یک محصول جدید در دنیای فناوری، آن را به ‌طور کامل باز می‌کند و قطعات الکترونیکی آن را تا جایی که ممکن است از هم جدا می‌کند تا علاوه بر آموزش‌های مورد نیاز به تعمیر کاران، میزان تعمیر پذیری آن محصول را بسنجد.

در بررسی‌های جدید انجام شده توسط iFixit مشخص شده که آیپد جدید به گونه‌ای طراحی و ساخته شده که روند تعمیر آن با مشکلات بسیار زیادی همراه است. این بررسی‌ها نشان داده‌اند که بسیاری از قطعات داخلی آیپد جدید از لحاظ فنی، شباهت بسیار زیادی با آیپد نسل پنجم دارد. با این حال روند تعمیر پذیری این محصول، نسبت به محصولات مشابه موجود در بازار بسیار دشوار است.

آیپد جدید در برابر نفوذ آب مقاوم نبوده و همچنین درگاه شارژ تعبیه شده در آن نیز قابل تعویض نیست. وب سایت iFixit بر همین اساس، عنوان «کابوس تعمیرکاران» را به آیپد جدید داده است. نمایشگر این تبلت 9.7 اینچی با چسب به بدنه متصل شده است که به خودی خود روند باز کردن آن را دشوار می‌کند و همچنین باعث بروز احتمال شکستن نمایشگر در هنگام فرایند باز کردن آن می‌شود.

بررسی‌های انجام شده همچنین نشان داده‌اند که این محصول همانند آیپد پروی 10.5 و 12.5 اینچی دارای دو تراشه کنترل نمایشگر است. این تراشه‌ها در حقیقت وظیفه پشتیبانی از قلم استایلوس اختصاصی اپل پنسل را بر عهده دارند.

این وب سایت در نهایت اعلام کرده که از آنجایی که اپل این محصول را به عنوان یک ابزار آموزشی اعلام کرده، آیپد جدید باید می‌بایست امکان آموزش‌های تعمیرات سخت افزاری را نیز داشته باشد که البته این امکان در آن وجود نداشته است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373