لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اولین نسخه بتا از آی او اس 11.4 منتشر شد

اولین نسخه بتا از آی او اس 11.4 منتشر شد

 تنها یک هفته از عرضه نهایی و عمومی آی او اس 11.3 می‌گذرد و شرکت اپل حالا روند توسعه آی او اس 11.4 را شروع کرده و اولین نسخه بتای این سیستم عامل را آماده تست توسعه دهندگان کرده است.

تا پیش از این، بسیاری از شایعات بر وجود نسخه 11.4 سیستم عامل آی او اس تأکید داشتند و حالا مشخص شده است که اپل پیش از معرفی و عرضه آی او اس 12 تصمیم به ارائه چهارمین زیر شاخه از آی او اس 11 را در جدول زمان‌بندی خود گنجانده است.

توسعه دهندگانی که از همین حالا حساب کاربری اختصاصی 99 دلاری اپل را تهیه کرده‌اند، می‌توانند این نسخه از سیستم عامل را دریافت کرده و آن را روی دستگاه‌های خود نصب کنند. پیش بینی‌ها حاکی از آن است ک اپل تصمیم دارد تا محصولات نرم افزاری مبتنی بر آموزش خود که در جریان کنفرانس معرفی کرد را در آی او اس 11.4 ارائه دهد. علاوه بر این، برخی پیش بینی‌ها حاکی از آن است که این نسخه از سیستم عامل همراه اپل مجهز به نسخه جدید سیستم ارتباطی AirPlay و همچنین امکانات بهتر برای ذخیره سازی اطلاعات آی مسیج در فضای ابری آیکلاود است.

آی او اس 11.4 امکان پخش صدای استریو را ب هوم پاد میاورد. بر همین اساس کاربرانی که از دو هوم پاد به صورت هم‌زمان استفاده می‌کنند، می‌توانند با اتصال آن‌ها از طریق آی او اس 11.4 به سیستم پخش صدا به صورت استریو دسترسی داشته باشند.

قابلیت‌های دیگری که اپل احتمالاً تصمیم به عرضه آن‌ها در نسخه جدید سیستم عامل آی او اس دارد مشخص نشده است و هنوز معلوم نیست که چه قابلیت‌های بیشتری به این نسخه اضافه می‌شود. با این حال باید به یاد داشت که این نسخه یک به روز رسانی کوچک به حساب میاید که پس از آن اپل تصمیم به عرضه آپدیت بزرگ‌تر آی او اس 12 دارد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420