لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیپد 9.7 اینچ جدید از آیپد مینی 4 ارزان‌تر و قدرتمندتر است

آیپد 9.7 اینچ جدید از آیپد مینی 4 ارزان‌تر و قدرتمندتر است

 بر اساس بررسی‌های انجام شده روی آیپد 9.7 اینچی نسل ششم، مشخص شده که این محصول با وجود قیمت ارزان‌تر، بازدهی بهتری نسبت به آیپد مینی 4 دارد.

آیپد مینی 4 مجهز به پردازنده A8 است و 70 دلار از آیپد 9.7 اینچی که دو روز پیش معرفی شده گران‌تر است. این در حالی است که آیپد جدید مجهز به پردازنده A10 Fusion است که از لحاظ بازدهی، عملکرد بسیار زیادی نسبت به آیپد مینی 4 دارد. این مسئله می‌تواند نشانه‌ای از تغییر سیاست‌های اپل در مورد قیمت گذاری محصولات جدید به‌حساب آید.

عرضه آیپد ارزان قیمت لزوماً به معنای آن نیست که این محصول نسبت به دیگر محصولات اپل بازدهی و کیفیت کمتری دارد، بلکه اپل این بار با کاهش قیمت محصولات خود ثابت کرده که می‌تواند محصولات ارزان قیمت اما باکیفیت‌تر را تولید کند.

علاوه بر این، اپل از سال 2015 تا به امروز سری محصولات آیپد مینی را به روز نکرده است و همین مسئله ممکن است به دلیل تصمیم اپل برای حذف سری کوچک 7.9 اینچی آیپدها باشد. اپل ممکن است با تولید تبلت‌های 10 اینچی و بزرگ‌تر از آن، سری تبلت‌های کوچک‌تر را حذف کند.

بازدهی آیپد 9.7 اینچی علاوه بر بازدهی بیشتر، امکان پشتیبانی از قلم استایلوس اپل پنسل را نیز دارد و می‌توان از آن برای کارهای طراحی و یادداشت برداری نیز استفاده کرد.

شرکت اپل در سال جدید میلادی تصمیم دارد تا با معرفی محصولات ارزان قیمت خود، رقابتی جدید را با شرکت‌های تولید کننده دستگاه‌های هوشمند نظیر سامسونگ و هواوی شروع کند. در این میان، برخی از شایعات تأکید دارند که در کنار آیپد 9.7 اینچی، امسال باید شاهد یک مدل مک بوک و همچنین آیفون با قیمت ارزان‌تر از گذشته نیز باشیم. اپل به احتمال زیاد مک بوک ارزان خود را در بازه قیمتی 800 تا 900 دلار خواهد فروخت.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420