لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل فضای ذخیره سازی آیکلاود برای دانشجویان را افزایش داد

اپل فضای ذخیره سازی آیکلاود برای دانشجویان را افزایش داد

 شرکت اپل در جریان کنفرانس هفتم فروردین اعلام کرد که حجم فضای ذخیره سازی آیکلاود برای آن دسته از کاربرانی که از حساب کاربری دانشجویی استفاده می‌کنند را به 200 گیگابایت افزایش می‌دهد.

تا پیش از این و به طور پیش فرض اپل تنها 5 گیگابایت حافظه ذخیره سازی به کاربران عادی و دانشجویان ارائه می‌داد. اما حالا این کمپانی تصمیم گرفته تا خدمات ویژه‌ای را به دانشجویان ارائه دهد. دانشجویانی که تصمیم دارند تا از خدمات ویژه استفاده کنند، باید اپل آیدی خود را از طریق مراکز آموزشی تائید کنند. اپل چندین مرکز آموزشی در سراسر جهان را تائید کرده است که دانشجویان با تائید اپل آیدی خود در آنها، می‌توانند از خدمات ویژه نظیر 200 گیگابایت فضای ذخیره سازی آیکلاود استفاده کنند.

به طور پیش فرض کاربران برای در اختیار داشتن فضای بیشتر برای ذخیره سازی آیکلاود باید آن را برای مدت مشخص برای اپل آیدی خود خریداری کنند. این در حالی است که دانشجویان می‌توانند از این پس به صورت رایگان از این خدمات ویژه بهره ببرند.

تا پیش از این، اپل خدمات ویژه دیگری را نیز به دانشجویان ارائه داده بود. برای مثال، کاربران دارای حساب کاربری دانشجویی، می‌توانند به تخفیف‌هایی ویژه از سرویس پخش موسیقی اپل موزیک استفاده کنند. مدت زمان استفاده از اپل موزیک برای دانشجویان محدودیت زمانی مشخصی دارد و پس از پایان یافتن آن کاربران باید از طریق پرداخت به اپل موزیک دسترسی داشته باشند.

اپل در جریان کنفرانس هفتم فروردین در کنار معرفی محصولات آموزشی جدید، نظیر iWork، Classroom و SchoolWork اعلام کرد که تسهیلات ویژه‌ای را برای دانشجویان در نظر خواهد گرفت.

گفتنی است؛ برای داشتن حساب کاربری دانشجویی، باید ایمیل رسمی از یک دانشگاه معتبر داشته باشید و آن را به‌ حساب کاربری اپل آیدی خود متصل کنید تا بتوانید از تسهیلات ویژه‌ای که اپل برای دانشجویان در نظر گرفته است، استفاده کنید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420