لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نسخه جدید اپلیکیشن GarageBand با قابلیت تشخیص صورت منتشر شد

نسخه جدید اپلیکیشن GarageBand با قابلیت تشخیص صورت منتشر شد

 نسخه جدید اپلیکیشن GarageBand از روز گذشته منتشر شده است که مهم‌ترین تغییر آن شامل قابلیت تشخیص صورت از طریق دوربین ترودپت است.

کاربران آیفون ایکس از طریق دوربین ترودپت می‌توانند از نسخه جدید اپلیکیشن GarageBand استفاده کنند. قابلیت جدید این نرم افزار ویرایش و ساخت موسیقی، به کاربران آیفون ایکس اجازه می‌دهد تا از طریق تغییر چهره خود افکت‌های مختلف را کنترل کنند و بدون استفاده از دست، فایل‌های صوتی مختلف را تولید و یا ویرایش کنند.

در حقیقت GarageBand جدید می‌تواند بر اساس حالات مختلف چهره افراد و تشخیص آن حالت موسیقی در حال پخش را تغییر داده و از طریق آن روحیه جذاب‌تری به موسیقی ببخشد. برای مثال، کاربران می‌توانند با خندیدن یا باز کردن دهان خود صدای سازهای گوناگون را کنترل کنند و آهنگ‌های جدیدی را بسازند.

این قابلیت می‌تواند نسخه جدید GarageBand را به یک MIDI Controller بدون دست تبدیل کند که همه افراد بدون داشتن تجربه خاصی از ویرایش موسیقی می‌توانند آهنگ‌های مختلف را تولید کنند. GarageBand یکی از اپلیکیشن‌های قدرتمند توسعه یافته توسط شرکت اپل است که تنها برای دستگاه‌های تولید شده این شرکت ارائه شده است.

کاربران با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانند با ساده‌ترین فرایند ممکن، موسیقی‌های جالبی را تولید کنند. قابلیت جدید این اپلیکیشن باعث شده تا این محصول دیجیتالی بیش از اینکه یک ابزار حرفه‌ای برای تولید موسیقی باشد، بتواند یک ابزار سرگرم کننده برای ساخت آهنگ‌های جالب نیز باشد.

GarageBand می‌تواند صدای سازهای مختلف را با یک دیگر میکس کند و از طریق آن افکت‌های مختلف را تولید کنند. کاربران می‌توانند فایل‌های خروجی این اپلیکیشن را به عنوان رینگتون اختصاصی آیفون خود نیز تنظیم کنند. علاوه بر این، GarageBand یکی از اپلیکیشن‌هایی است که کاربران می‌توانند با استفاده از ترفندهایی خاص در آن آهنگ‌های دیگری که از منابع مختلف تهیه کرده‌اند را به عنوان رینگتون آیفون خود تنظیم کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420