لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مجیک ماوس، مجیک کیبورد و مجیک ترک پد خاکستری به صورت جداگانه فروخته خواهند شد

مجیک ماوس، مجیک کیبورد و مجیک ترک پد خاکستری به صورت جداگانه فروخته خواهند شد

 شرکت اپل از روز گذشته روند فروش مجیک ماوس، مجیک کیبورد و مجیک ترک پد خاکستری را به صورت جداگانه شروع کرده است.

محصولات جانبی اپل برای کامپیوترهای مک تا پیش از این تنها با رنگ سفید تولید می‌شدند. این در حالی است که اپل در جریان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان سال گذشته WWDC 2017 در کنار آیمک پرو، از مجموعه‌ای خاص از لوازم جانبی کامپیوترهای مک با رنگ خاکستری فضایی نیز رونمایی کرد.

مجیک ماوس، مجیک کیبورد و مجیک ترک پد با رنگ خاکستری فضایی تا به امروز تنها برای دستگاه‌های آیمک پرو تولید و عرضه می‌شد و اپل این محصولات را به صورت جداگانه به فروش نمی‌رساند. اما حالا اپل تنها چند ساعت پس از پایان یافتن کنفرانس هفتم فروردین، نسخه خاکستری رنگ مجیک ماوس، مجیک کیبورد و مجیک ترک پد را آماده عرضه به صورت جداگانه برای دیگر کامپیوترها کرده است.

هر کدام از این دستگاه‌های جانبی به همراه شارژر جداگانه تولید شده‌اند که با قیمت 20 دلار به فروش می‌رسد. در عین حال، مجیک کیبورد خاکستری رنگ با قیمت 149 دلار و 20 دلار گران‌تر از نسخه سفید رنگ آن به فروش خواهد رسید. علاوه بر این، مجیک ماوس خاکستری رنگ با قیمت 99 دلار به فروش می‌رسد.

این محصولات از لحاظ کارایی همانند لوازم جانبی سفید رنگ اپل هستند با این وجود به دلیل رنگ خاص و منحصر به فرد، با قیمت 20 دلار گران‌تر به فروش می‌رسد. گفتنی است که مجیک ماوس، مجیک کیبورد و مجیک ترک پد خاکستری رنگ می‌تواند بهترین گزینه برای کاربرانی باشد که از مک بوک‌های خاکستری رنگ استفاده می‌کنند. اپل تا پیش از این مک بوک‌های 12 اینچی و مک بوک پروهای 13 و 15 اینچی در دو مدل مجهز به تاچ بار و بدون آن را با رنگ خاکستری فضایی تولید و عرضه کرده بود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420