لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تصاویر مفهومی از آیپد پرو ایکس منتشر شد

تصاویر مفهومی از آیپد پرو ایکس منتشر شد

 یکی از طراحان تصاویر مفهومی به تازگی تصویری از یکی از محصولات احتمالی اپل با عنوان آیپد پرو ایکس را منتشر کرده است.

این تصویر توسط Martin Hajek طراحی و منتشر شده است که محصولی با عنوان آیپد پرو ایکس را نشان می‌دهد که با ظاهری مشابه با آیفون ایکس تولید شده است. در این تصویر می‌توان طراحی نمایشگر اولد بدون مرز، دوربین ترودپت به همراه فیس آیدی و همچنین دوربین دوگانه با چینش عمودی را دید.

طراح با اتکا به شایعات مربوط به نسل بعدی آیپدها این تصویر مفهومی را ساخته است. بر اساس شایعات، اپل تصمیم دارد تا در سال جدید از نسخه‌ای خاص از آیپد پرو را با طراحی مشابه آیفون ایکس تولید کند. این محصول احتمالاً قرار است در جریان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان WWDC 2018 رونمایی شود.

تصویر منتشر شده در حقیقت یک آیفون ایکس کشیده است که با نمایشگری بزرگ طراحی شده است. در صورت حقیقت داشتن این تصویر مفهومی،نسل جدید آیپد پرو مجهز به دوربین پشتی مشابه با آیفون ایکس خواهد بود که در عین حال می‌تواند به لطف سیستم تشخیص عمق سه بعدی، قابلیت‌هایی ویژه برای اجرای اپلیکیشن‌ها مبتنی بر واقعیت افزوده داشته باشد.

از آنجایی که اپل تصمیم به حذف تاچ آیدی از آیفون‌های 2018 دارد، احتمالاً، این مسئله به آیپدها نیز سرایت خواهد کرد و آیپد پروی 2018 بدون دکمه هوم و به همراه سیستم احراز هویت مبتنی بر تشخیص چهره با عنوان فیس آیدی تولید خواهد شد. علاوه بر این، آیپد پروی جدید می‌تواند از انیموجی‌های ارائه شده در آیفون ایکس نیز پشتیبانی کند.

در عین حال شایعات دیگر تأکید می‌کنند که آیپد پرو ایکس با پنل پشتی شیشه‌ای تولید می‌شود که از لحاظ فنی، می‌تواند نشانه‌ای از آن باشد که اپل امکان شارژ بدون سیم را به آیپدهای امسال میاورد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420