لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل واچ می‌تواند بیماری‌های قلبی را تشخیص دهد

اپل واچ می‌تواند بیماری‌های قلبی را تشخیص دهد

 مدت زیادی است که خبرهایی در مورد تلاش اپل برای ارائه قابلیت تشخیص زودهنگام اختلالات مربوط به آریتمی قلب از طریق اپل واچ منتشر شده است.

در این میان، برخی از کمپانی‌ها و موسسه‌های تحقیقاتی تلاش‌هایی برای ساخت بندهای اپل واچ با قابلیت‌های سلامتی ویژه کرده‌اند. اما حالا مشخص شده است که اپل واچ به عنوان یک پوشیدنی هوشمند و یک محصول سلامتی، می‌تواند علائم زودهنگام حمله‌های قلبی را نیز تشخیص دهد.

تیم تحقیقاتی Health eHeart در دانشگاه کالیفرنیا به تازگی اعلام کرده‌اند که روش‌هایی برای تشخیص زودهنگام حمله‌های قلبی از طریق اپل واچ را کشف کرده‌اند. این تیم تحقیقاتی از 9750 داوطلب درخواست کرده‌اند که اطلاعات مربوط به سلامتی خود را از طریق اپل واچ به اشتراک بگذارند که در نتیجه آن مشخص شده است که اپل واچ می‌تواند در آینده‌ای نزدیک به عنوان یک محصول سلامتی هوشمند شناخته شود.

در تحقیقات تیم یاد شده، 139 میلیون بار ضربان قلب داوطلبان جمع آوری و بررسی شده است که در نتیجه آن‌ها مشخص شده است که اپل واچ با اندازه گیری ضربان قلب در هر لحظه به همراه مقایسه آن با میزان فعالیت کاربر، می‌تواند مشکلات قلبی عروقی را به صورت زودهنگام تشخیص دهد.

تشخیص زودهنگام بیماری‌های قلبی به افراد کمک می‌کند تا پیش از شروع بیماری، روند درمانی شروع شده و از خطرات بعدی مربوط به سلامتی جلوگیری شود.

اپل از زمان تولید این ساعت هوشمند، همواره در تلاش بوده تا این محصول را به عنوان یک ابزار سلامتی هوشمند معرفی کند. همین مسئله باعث شده تا اپل حتی با سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) رایزنی کند تا بتوان تأییدیه‌های قابل قبول را برای عرضه آن برای بیماران را دریافت کند.

اپل همچنین در تلاش است تا روش‌هایی برای اندازه گیری میزان قند خود افراد را در اپل واچ تعبیه کند تا از طریق آن از خطرات مربوط به ابتلای به دیابت پیشگیری کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420