لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کیف عجیب برای هوم پاد؛ اکسسوری سازان محصولات اپل تا کجا پیش خواهند رفت؟

کیف عجیب برای هوم پاد؛ اکسسوری سازان محصولات اپل تا کجا پیش خواهند رفت؟

شرکت Capra Leather به تازگی یک اکسسوری عجیب برای اسپیکر هوشمند هوم پاد تولید کرده است. این محصول یک کیف چرمی 89 دلاری است که ظاهری شبیه به یک توپ فوتبال آمریکایی دارد و می‌تواند هوم پاد را برای حمل در بیرون از خانه آماده کند.

این کیف از نوارهای چرمی متعدد دوخته شده کنار هم تولید شده است که بخش اصلی آن از طریق یک زیپ باز می‌شود و هوم پاد را در خود جای می‌دهد. این محصول دارای یک بخش اختصاصی برای نگه داری کابل هوم پاد نیز هست و با استفاده از یک دسته می‌توان آن‌ را به راحتی حمل کرد.

عرضه این کیف، باعث شده تا بسیاری از وب سایت‌های تخصصی در زمینه بررسی محصولات جانبی، تحت تأثیر قرار بگیرند. به طور کل، محصولات اپل به دلیل طراحی منحصر به فرد و ظاهر زیبا، همواره بهترین سوژه برای ساخت اکسسوری‌های گوناگون هستند. همین مسئله باعث شده تا تعداد اکسسوری‌های محصولات اپل نسبت به محصولات کمپانی‌های دیگر، به مقدار قابل توجهی بیشتر باشد. محصولات جانبی عجیب و غریب، در کنار ایجاد ظاهری زیبا و قابل توجه، از محصولات اصلی محافظت نیز می‌کنند.

البته باید به یاد داشت که هوم پاد یک دستگاه قابل حمل نیست و باید از طریق اتصال به برق شهری از آن استفاده کرد. در این میان شاید ساخت یک کیف چرمی آن هم برای حمل همیشگی هوم پاد  مسئله‌ای عجیب به حساب بیاید.

پیش از این نیز، اپل محصولات جانبی عجیب و غریبی برای دستگاه‌های اصلی اپل تولید شده بود که از جمله آن‌ها می‌توان به یک حمل آیمک یا بندهای نگه دارنده ایرپاد اشاره کرد. برخی از اکسسوری‌هایی که برای محصولات اپل تولید می‌شوند در حقیقت با خصوصیت اصلی آن محصول تناقض دارند؛ برای مثال هوم پاد و آیمک دستگاه‌های قابل حمل نیستند اما کیف‌های پحمل برای آن‌ها تولید شده است. همچنین ساخت ایرپاد به گونه‌ای بوده که هیچ سیمی در آن وجود نداشته باشد اما بندهای نگه دارنده آن در حال حاضر در بازار موجود است و طرفداران خودش را دارد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373