لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

معرفی واچ او اس 5 در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان WWDC 2018 به همراه اتصال به اسپاتیفای

معرفی واچ او اس 5 در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان WWDC 2018 به همراه اتصال به اسپاتیفای

 کنفرانس جهانی توسعه دهندگان WWDC 2018 قرار است در خرداد برگزار شود و اپل طبق رسم هر ساله خود، نسخه جدید سیستم عامل‌های خود، از جمله واچ او اس 5 را در جریان آن معرفی می‌کند.

در این میان، یکی از منابع خبری ناشناس و تائید نشده، به تازگی ادعایی را در مورد واچ او اس 5 مطرح کرده است که می‌تواند نشان رابطه هرچه صمیمی‌تر اپل با سرویس پخش موسیقی اسپاتیفای باشد. این ادعا که توسط وب سایت Macrumors منتشر شده است، نشان می‌دهد که اپل احتمالاً در جریان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان WWDC 2018 واچ او اس 5 را باقابلیت اتصال به سرویس پخش موسیقی اسپاتیفای عرضه خواهد کرد.

بر اساس این شایعات، اپل در جریان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان WWDC 2018 از یک سرویس جدید با عنوان StreamKit در واچ او اس 5 رونمایی می‌کند که امکان پخش تمامی سرویس‌های متفرقه، از جمله اسپاتیفای را به اپل واچ و هوم پاد میاورد.

شرکت اپل از همین حالا سرویس پخش محتوای صوتی خود را با عنوان Apple Music در اخبار دارد که آن را در تمامی دستگاه‌های تولید شده توسط خود ارائه داده است. همان‌طور که انتظار می‌رود، شرکت اپل ارتباطی کاملاً رقابت جویانه با اسپاتیفای دارد و همین مسئله باعث شده تا استفاده از اسپاتیفای در محصولاتی نظیر هوم پاد و اپل واچ با محدودیت‌های ویژه‌ای همراه باشد.

این در حالی است که اپل احتمالاً تا ماه خرداد و در جریان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان WWDC 2018 به رابطه تیره و تار خود با اسپاتیفای خاتمه خواهد داد و سیستم عامل‌های واچ او اس 5 و فریمور اختصاصی هوم پاد را باقابلیت اتصال به اسپاتیفای عرضه می‌کند.

تا پیش از این، بسیاری از تحلیلگران ادعا کرده بودند که عدم پشتیبانی صحیح هوم پاد از اسپاتیفای باعث کاهش میزان تمایل کاربران به خرید این اسپیکر هوشمند خواهد شد. تعداد کاربران پریمیوم اسپاتیفای از همین حالا دو برابر کاربران اپل موزیک است و همین مسئله ممکن است باعث شود تا اهالی کوپرتینو به دنبال شیوه‌ای جدید برای کنار آمدن با این رقیب بزرگ در صنعت پخش محتوای صوتی باشند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420