لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

رقابت جدید گوگل با آیپدها تنها چند ساعت پیش از رویداد هفتم فروردین اپل

رقابت جدید گوگل با آیپدها تنها چند ساعت پیش از رویداد هفتم فروردین اپل

 تنها چند ساعت به شروع رویداد هفتم فروردین اپل باقی مانده است و بر اساس شایعات، این کمپانی در نظر دارد تا محصولات جدید خود را با محوریت آموزش معرفی کند. در میان این محصولات به احتمال زیاد، یک آیپد ارزان قیمت به همراه قابلیت پشتیبانی از اپل پنسل وجود خواهد داشت.

در این میان شرکت گوگل از ساعاتی پیش، یک تبلت ارزان قیمت را آماده عرضه کرده است که به احتمال زیاد، پاسخی رقابتی به اولین آیپد معرفی شده در سال 2018 به حساب خواهد آمد. نام این محصول «کروم بوک تب 10» است که توسط شرکت ایسر تولید شده است. برخلاف انتظارها و همان‌طور که از نام این محصول معلوم است، کروم بوک تب از سیستم‌عامل اندروید پشتیبانی نمی‌کند و در حقیقت اولین تبلتی است که با Chrome OS تولید می‌شود. گفتنی است که این محصول به عنوان یک دستگاه هیبریدی ا قابلیت تبدیل شدن به یک لپ تاپ تولید شده است.

گوگل ادعا کرده که Chromebook Tab 10 یک محصول کارآمد برای دانشجویان است که قابلیت پشتیبانی از تمام کارهای دانشجویان را دارد و از وزن بسیار پایینی برخوردار است. این محصول دارای نمایشگر 9.7 اینچی است که قابلیت پشتیبانی از قلم استایلوس را نیز دارد. همچنین این تبلت از پردازنده شش هسته‌ای 3399 RockChip به همراه 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است. این محصول قرار است در ماه آوریل با قیمت 329 دلار به فروش برسد.

از طرفی تمامی شایعات تکیه بر این دارند که در رویداد هفتم فروردین اپل محصولی با نمایشگر 9.7 اینچ، قابلیت پشتیبانی از قلم استایلوس و همچنین سازگاری کامل برای کارهای دانشجویی آماده عرضه می‌شود. شایعات تأکید دارند که این محصول قرار است با قیمت 259 دلار به بازار عرضه شود.

در صورت حقیقت داشتن این شایعات، اپل از همین حالا در زمینه کاهش قیمت آیپدها، از گوگل موفق‌تر عمل کرده است. با این حال باید منتظر بود و دید که کدام یک از این محصولات می‌توانند تعداد کاربران بیشتری را به سمت استفاده از خود جلب کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420