لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل به Google classroom پاسخی قطعی می‌دهد

اپل به Google classroom پاسخی قطعی می‌دهد

تنها یک روز تا کنفرانس هفتم فروردین اپل باقی مانده است و این کمپانی خود را برای معرفی محصولات آموزشی جدید خود آماده کرده است.

اپل اعلام کرده که کنفرانس فردا به‌منظور معرفی محصولات آموزشی جدید این کمپانی برگزار خواهد شد. همین مسئله باعث شده تا بسیاری از تحلیلگران و از جمله آن‌ها مینگ چی کو بر این عقیده باشند که اپل در رویداد فردا از محصولاتی ارزان قیمت نظیر مک بوک و آیپد دانشجویی رونمایی می‌کند.

در این میان، تمامی موارد معرفی شده در این رویداد به محصولات سخت افزاری اپل محدود نمی‌شوند. اپل به احتمال زیاد تصمیم دارد تا از سرویس‌هایی نرم افزاری جدی خود با محوریت آموزش نیز رونمایی کند. همین مسئله باعث شده تا بسیاری از تحلیلگران بر این باور باشند که اپل در جریان رویداد فردا از محصولی نرم افزاری مشابه با Google classroom رونمایی می‌کند که در حقیقت پاسخی رقابت جویانه به سیستم هوشمند سازی کلاس‌های درسی اهالی مانتین ویوو خواهد بود.

پیش بینی‌ها حاکی از آن است که این سرویس با عنوان Apple ClassKit از طرف اپل معرفی خواهد شد و دلیل این مسئله نیز، نام‌گذاری سرویس‌های هوشمند سازی خانه و باشگاه‌های ورزشی است که اپل به ترتیب آن‌ها را با نام‌های HomeKit و GymKit به دنیا معرفی کرده بود.

اپل می‌تواند با کلس کیت به کلاس‌های درسی راه پیدا کند و تمایل بیشتری از دانشجویان و استادها را به خرید محصولات اکوسیستم خود جلب کند. اپل همچنین می‌تواند به بازار بدون رقیب اپل در این زمینه پاسخی قطعی بدهد و رقابت جدیدی را با این کمپانی شروع کند.

از طرف دیگر، پیش بینی‌ها حاکی از آن است که اپل سرویس کلس کیت را محدود به دستگاه‌های تولید شده توسط خود نخواهد کرد و آن را برای تمامی پلتفرم‌های پر استفاده نظیر ویندوز و اندروید نیز توسعه خواهد داد. با این حال باید تا فردا شب منتظر بود و دید که اپل در رویداد فردا چگونه طرفداران خود را شگفت زده می‌کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420