لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سری جدیدی از بندهای اپل واچ در راه است

سری جدیدی از بندهای اپل واچ در راه است

 شرکت اپل تصمیم دارد تا سری جدیدی از بندهای اپل واچ را به صورت رسمی و از طریق وب سایت خود آماده عرضه کند. این بندها شامل مدل‌های جدید هرمس و سری جدید بند اسپرت نایکی پلاس خواهند بود.

تا پیش از این و به صورت پیش فرض، بندهای اسپرت نایکی پلاس تنها در کنار اپل واچ‌های سری نایکی پلاس به فروش می‌رسیدند. اما حالا اپل تصمیم گرفته که این بندها را به صورت جداگانه نیز به فروش برساند. بندهای اپل واچ مدل نایکی پلاس قرار است در رنگ‌های مشکی، pure platinum combo، bright crimson، cargo khaki، midnight fog و pearl pink به فروش برسند. این محصولات، اولین بندهای اپل واچ سری نایکی پلاس هستند که با رنگ‌های یاد شده تولید و عرضه می‌شوند. گفتنی است که این بندها تنها مناسب کار روی اپل واچ‌های سری نایکی پلاس خواهند بود.

علاوه بر این، یک نسخه از بندهای اپل واچ سری هرمس تک حلقه و دو حلقه در رنگ بندی‌های جدید آماده عرضه شده‌اند. این بندها همانند محصولات دیگر این سری از چرم های مرغوب تولید و عرضه میشوند.

اپل اعلام کرده که بندهای جدید به مناسبت فرا رسیدن فصل بهار آماده عرضه و فروش شده است. بندهای اپل واچ جدید، در کنار نایکی پلاس و هرمس، شامل بندهای اسپرت نیز می‌شوند. این بندها در رنگ‌ها و طرح‌های جدید آماده سفارش در وب سایت رسمی اپل شده‌اند و در آینده‌ای نزدیک آماده عرضه در سراسر دنیا خواهند شد.

مدل‌های جدید بندهای اپل واچ تنوع زیادی دارند که در میان آن‌ها می‌توان کلاسیک باکل با رنگ زرد را نیز مشاهده کرد. اپل قصد دارد تا با فروش بندهای گوناگون با ظاهرهای گوناگون، به تمامی سلایق کاربران و افراد را پاسخی قابل قبول داده باشد.

اپل اعلام کرده که مدل‌های جدید از بندهای اپل واچ قرار است تا پایان ماه مارس، یعنی تا هفته آینده آماده عرضه از طریق وب سایت رسمی اپل شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373