لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون اس ای 2 در هند تولید می‌شود

آیفون اس ای 2 در هند تولید می‌شود

 گزارش‌های جدید حاکی از آن است که اپل تصمیم دارد تا فرایند تولید انبوه آیفون اس ای 2 را همانند نسخه قبلی این تلفن هوشمند، به کارخانه‌های هندی واگذار کند.

وب سایت Tekz24 به تازگی طی گزارشی اعلام کرده که نسخه جدید تلفن هوشمند میان رده اپل قرار است با عنوان آیفون اس ای 2 در هند اسمبل و تولید شود. روند تولید انبوه آیفون‌ها در هند به طور مشخص از سال گذشته شروع شده است و اپل تنها سفارش تولید آیفون میان رده خود را به کارخانه‌های این کشور داده بود و حالا به نظر می‌رسد که این همکاری به همان صورت سال گذشته برای آیفون اس ای 2 ادامه پیدا خواهد کرد.

علاوه بر محل تولید انبوه، Tekz24 بر این باور است که آیفون اس ای 2 با پنل پشتی شیشه‌ای به همراه قابلیت شارژ وایرلس تولید و عرضه خواهد شد. در عین حال شایعات پیشین تأکید داشتند که اپل تصمیم دارد تا در سال جدید سیستم احراز هویت مبتنی بر اثر انگشت یا همان تاچ آیدی را به کلی از تلفن‌های هوشمند خود حذف کند.

بر همین اساس، آیفون اس ای 2 مجهز به دکمه فیزیکی هوم و تاچ آیدی نخواهد بود و از طرف دیگر دارای دوربین ترودپت و سیستم تشخیص هویت فیس آیدی خواهد بود. اپل تصمیم دارد تا وظیفه تولید تلفن‌های هوشمند گران قیمت خود را همچنان بر عهده کارخانه‌های چینی بگذارد. بر همین اساس، پیش بینی می‌شود تا آیفون‌های مجهز به نمایشگر اولد در سال جدید میلادی توسط کارخانه‌های فاکس کان و پگاترون تولید و عرضه شوند.

اپل در سال جدید تصمیم به معرفی و عرضه 3 مدل آیفون جدید دارد که یکی از آن‌ها در هند تولید خواهد شد و دو مدل دیگر که به عنوان پرچم‌داران آیفون‌های 2018 شناخته خواهند شد در چین تولید می‌شوند. تا پیش از این نیز، وظیفه تولید و عرضه بسیاری از محصولات اپل بر عهده کارخانه‌های چینی و تایوانی بوده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373