لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

2 میلیون کاربر از اسپاتیفای به صورت غیرقانونی استفاده می‌کنند

2 میلیون کاربر از اسپاتیفای به صورت غیرقانونی استفاده می‌کنند

 بر اساس گزارش جدید خبرگزاری رویترز، نزدیک به دو میلیون کاربر از سرویس پخش موسیقی اسپاتیفای به صورت غیرقانونی استفاده می‌کنند. این کاربران اغلب از نسخه‌های تغییر یافته این سرویس پخش موسیقی در تلفن‌های هوشمند خود استفاده می‌کنند.

اسپاتیفای یک سرویس پخش موسیقی فریمیوم است و به صورت پیش فرض در ازای پخش تبلیغات و محدودیت‌هایی خاص اجازه پخش موسیقی به صورت رایگان را می‌دهد. این در حالی است که نزدیک به دو میلیون از کاربران در حال حاضر از این سرویس به صورت غیرقانونی استفاده می‌کنند و با نصب نسخه‌های مود شده اسپاتیفای در تلفن‌های هوشمند خود، پخش تبلیغات و محدودیت‌ها را دو می‌زنند.

اسپاتیفای از همین حالا 157 میلیون کاربر در سراسر دنیا دارد و در عین حال 71 میلیون کاربر فعال دارد که حاضر به خرید حساب کاربری پریمیوم شده‌اند. این در حالی است که اقدام اخیر کاربران برای استفاده غیرقانونی از محتوای موسیقی باعث نارضایتی توسعه دهندگان این سرویس پخش موسیقی و همچنین بسیاری از هنرمندان شده است.

مهم‌ترین منبع درآمد اسپاتیفای از کاربران عادی و حساب‌های کاربری رایگان، پخش تبلیغات است. با این حال کاربران با دور زدن آن، ضرر بسیاری مهمی را به اسپاتیفای وارد می‌کنند. همین مسئله باعث شده تا بسیاری از تحلیلگران بر این باور باشند که در صورتی که این روند ادامه داشته باشد، میزان درآمد اسپاتیفای نسبت به سرویس‌های پخش مشابه کاهش پیدا خواهد کرد.

اسپاتیفای، مهم‌ترین رقیب سرویس پخش موسیقی اپل به حساب میاید که در صورت ادامه داشتن این روند، ممکن است اپل موزیک بتواند در آینده‌ای نزدیک به مهم‌ترین سرویس پخش موسیقی تبدیل شود. اپل بر این اعتقاد است که ایده اسپاتیفای مبنی بر پخش موسیقی به صورت رایگان آن هم تنها در ازای پخش تبلیغات، کسب و کاری محکوم به شکست است و به همین دلیل از تمامی کاربران بابت استفاده از اپل موزیک هزینه دریافت می‌کند.

برای خرید حساب کاربری اسپاتیفای و اپل موزیک به صورت قانونی به این لینک مراجعه کنید

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373