لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیا تمامی محصولات اپل در سال 2018 به روز می‌شوند؟

آیا تمامی محصولات اپل در سال 2018 به روز می‌شوند؟

 سال جاری میلادی، یکی از پرکارترین دوره‌ها برای اپل به حساب میاید. این شرکت در کنار معرفی سه آیفون و سری جدید مک بوک‌ها و آیپد پروها، قرار است از محصولات جدید و ارزان قیمت خود نیز رونمایی کند. در این میان یک سؤال مهم وجود دارد و آن هم این است که آیا اپل در سال 2018 تمامی محصولات خود را به روز می‌کند.

بسیاری از محصولات اپل از سال 2013 تا به امروز به روز نشده‌اند و در عین حال مدیران این کمپانی همچنان بر این تأکید دارند که تصمیمی برای توقف تولید این مدل از محصولات ندارند. محصولاتی نظیر مک مینی، مک پرو و ایر پورت اکسترم از حمله محصولاتی هستند که نزدیک به 5 سال از عرضه آخرین مدل‌های آن‌ها می‌گذرد.

این محصولات، معمولاً برای افراد حرفه‌ای مناسب هستند و کاربران عادی کمتر به سمت خرید آن‌ها تمایل نشان می‌دهند. همان‌طور که گفته شد، مدیران اپل تمایلی به توقف تولید این محصولات ندارند. برای مثال، فیل شیلر، مدیر بخش بازاریابی بین‌المللی اپل در سال گذشته طی مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که این شرکت اهمیت ویژه‌ای برای سری محصولات مک مینی قائل است و در آینده‌ای نزدیک مدل‌های جدید آن‌ها را به بازار عرضه می‌کند.

همین مسئله می‌تواند نشان ای مهم از تلاش اپل در سال 2018 میلادی برای معرفی سری جدید محصولات ذکر شده باشد. در صورت حقیقت داشتن این پیش بینی‌ها، اپل احتمالاً، روز اول کنفرانس جهانی توسعه دهندگان WWDC 2018 را به معرفی نسخه‌های جدید معادل مک مینی، مک پرو و ایر پورت اکسترم‌ها خواهد پرداخت.

در عین حال برخی از گزارش‌ها نشان می‌دهند که اپل تصمیم به توقف تولید سری محصول ایر پورت دارد. برای مثال، این کمپانی از روزهای ابتدایی سال 2018 فروش این محصولات را از فروشگاه‌های فیزیکی خود متوقف کرد و از مودم‌های لینک سیس به عنوان جایگزینی مناسب استفاده کرد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420