لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

غیبت ایرپاور؛ به ضرر اپل و به نفع کمپانی‌های دیگر

غیبت ایرپاور؛ به ضرر اپل و به نفع کمپانی‌های دیگر

 اپل در جریان کنفرانس دوازدهم سپتامبر 2017 از پد شارژ بی‌سیم ایرپاور در کنار آیفون ایکس، آیفون 8 و 8 پلاس رونمایی کرد. با این حال اتفاق نه چندان خوشایند برای اپل این بود که فروش ایرپاور تا به امروز شروع نشده است.

ایرپاور قرار بود تا پایان سال 2017 میلادی در اختیار کاربران قرار بگیرد. این در حالی است که بیش از 3 ماه از سال 2018 نیز گذشته است و اپل هنوز در حال دست و پنجه نرم کردن با مشکلات منجر به تأخیر این محصول است. ایرپاور قرار است به عنوان یک محصول تائید شده از طرف اپل عرضه شود که قابلیت پشتیبانی از سیستم شارژ سریع را به دستگاه‌های همراه این کمپانی میاورد. در این میان، به نظر می‌رسد که اپل با مشکلاتی در زمینه تولید انبوه و عرضه این محصول مواجه شده است که از لحاظ تجاری به هیچ عنوان به سود اپل نیست.

شرکت‌های رقیب اپل، نظیر سامسونگ مدت‌ها است که تلفن‌های هوشمند پرچم‌دار خود را به همراه شارژ بی‌سیم اختصاصی تولید کرده‌اند که همین مسئله می‌تواند بسیاری از کاربرانی که تمایل به استفاده از این گونه از محصولات دارند را به سمت خرید محصولات رقیب متمایل کند. از طرف دیگر، شرکت‌هایی که در زمینه تولید محصولات جانبی فعالیت می‌کنند از نوامبر 2017 که آیفون 8 و آیفون ایکس عرضه شدند، به دلیل عدم شروع روند فروش ایرپاور تا به امروز توانسته‌اند سود خوبی از فروش شارژرهای بی‌سیم مناسب آیفون‌های جدید داشته باشند.

البته باید به یاد داشت که بسیاری از این محصولات قابلیت پشتیبانی هم‌زمان از تمامی محصولات تولید شده توسط اپل، نظیر آیفون، اپل واچ و ایرپادز را ندارند. هنوز منابع رسمی اپل تاریخ رسمی برای عرضه عمومی ایرپاور را منتشر نکرده‌اند با این حال طبق ادعای فیل شیلر، مدیر بازاریابی جهانی اپل، فروش ایرپاور نهایتاً تا پایان سال 2018 میلادی شروع خواهد شد. 

ایرپاور

خواننده گرامی در صورت نیاز به بررسی و خرید ایرپاور اپل می توانید از طریق لینک زیر محصول خود را با پایینترین قیمت در بازار تهیه کنید.

بررسی و خرید ایرپاور

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420