لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

درخواست اپل برای 13 ایموجی جدید برای معلولین

درخواست اپل برای 13 ایموجی جدید برای معلولین

 اپل به تازگی درخواستی جدید را به کنسرسیوم یونیکد داده است و طی آن درخواست طراحی 13 ایموجی جدید برای معلولین کرده است.

بر اساس این درخواست، اپل 13 ایموجی جدید را به صورت پیشنهادی ارائه داده است که شامل افرادی با معلولیت‌های خاص می‌شوند. این ایموجی‌ها در صورت ساخت می‌توانند به افراد معلول نیز کمک کنند تا بتوانند احساسات خود را با شیوه‌های بهتری از طریق دستگاه‌های الکترونیکی بیان کنند.

در حال حاضر مجموعه ایموجی‌های طراحی شده، دارای گزینه‌های زیادی برای بیان موقعیت‌های مختلف هستند. با این حال هیچ کدام از آن‌ها اشاره‌ای به انسان‌های معلول نمی‌کنند. این ایموجی‌ها برای افراد نابینا، ناشنوا و افراد با معلولیت‌های حرکتی را شامل می‌شوند.

علاوه بر معلولیت، اپل از کنسرسیوم یونیکد درخواست کرده تا 45 رنگ پوست مختلف انسان‌ها را به مجموعه ایموجی‌ها اضافه کند. مدیران اپل بر این باور هستند که ایموجی‌ها مخصوص تمامی انسان‌ها است و باید برای تمامی موقعیت‌ها و شرایط گوناگون طراحی شوند. به همین دلیل این کمپانی در تلاش است تا مجموعه ایموجی‌ها را در آینده‌ای نزدیک کامل کرده و تمامی موارد مختلف، از نژادهای گوناگون انسان گرفته تا خصوصیات فرد را در این مجموعه جای دهد.

ایموجی‌ها معمولاً به عنوان یکی از بخش‌های یونیکد به حساب میایند. دلیل این مسئله پشتیبانی کامل از آن‌ها در تمامی اپلیکیشن‌ها و پلتفرم‌های گوناگون است. کمیته فنی یونیکد در سال جدید قرار است تا ماه آینده برگزار شود و به همین دلیل اپل تصمیم گرفته تا پیشنهادهای جدید خود را پیش از بگزاری این رویداد منتشر کند. گفتنی است که یونیکد 12.0 قرار است از نیمه دوم سال 2019 میلادی به صورت رسمی در اختیار تولید کنندگان و شرکت‌های گوناگون برای عرضه به صورت عمومی قرار بگیرد.

گفتنی است که مجموعه یونیکدهای 2018 از همین حالا آماده عرضه به کمپانی‌ها شده است و قرار است در آینده‌ای نزدیک در اختیار کاربران قرار بگیرد و تغییرات مورد نظر اپل از سال 2019 در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373