لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

خط تولید مک بوک‌های دانشجویی چگونه خواهد بود؟

خط تولید مک بوک‌های دانشجویی چگونه خواهد بود؟

 شنیده‌های اخیر حاکی از آن است که اپل در تلاش برای تولید و عرضه سری ارزان قیمت مک بوک‌ها است. بر همین اساس، اپل تصمیم دارد تا خط تولید مک بوک‌های دانشجویی را در سال 2018 راه اندازی کند.

کمتر از ده روز تا کنفرانس هفتم فروردین اپل باقی مانده است و بر اساس ادعای رسمی، این کمپانی در تلاش است تا محصولاتی با محوریت آموزش را طی این رویداد معرفی کند. علاوه بر این، مینگ چی کو، تحلیل گر سرشناس KGI که تا پیش از این نیز شهرت زیادی برای پیش بینی‌های دقیق در مورد محصولات آینده اپل داشته، اعلام کرده بود که اپل در سال جدید سری محصولات ارزان قیمت، نظیر مک بوک‌های زیر 1000 دلار را به بازار عرضه خواهد کرد.

با توجه به این شایعات می‌توان مطمئن بود که در سال جدید میلادی می‌توانیم شاهد محصولاتی ارزان قیمت از سری مک بوک‌ها باشیم که برای اجرای کارهای دانشجویی تولید شده‌اند. به‌طور کل لپ تاپ‌های دانشجویی که از همین حالا در بازار موجود هستند، خصوصیات منحصر به فردی دارند که به احتمال زیاد آن‌ها را در مک بوک‌های ارزان قیمت اپل در سال 2018 نیز خواهیم دید.

این خصوصیات شامل موارد زیر هستند:

  • 1.قیمت پایین و مقرون به‌صرفه:

بسیاری از شرکت‌هایی که تا به امروزه لپ تاپ‌های دانشجویی تولید می‌کنند، همگی محصولات خود را باقیمتی پایین‌تر از متوسط لپ تاپ‌های موجود در بازار عرضه کرده‌اند. اپل برای رقابت با شرکت‌هایی نظیر دل و اچ پی مجبور است تا لپ تاپ‌های دانشجویی خود را با برچسب قیمت بسیار پایین نظیر 799 تا 899 دلار عرضه کند.

  • 2.پردازنده نسبتاً قدرتمند

مهم‌ترین فاکتور برای یک لپ تاپ دانشجویی در پردازنده آن خلاصه می‌شود. یک لپ تاپ دانشجویی باید توان اجرای کارهای روزمره یک دانشجو را داشته باشد و بتواند پروژه‌ها و نرم افزارهای مختلف را به راحتی در خود اجرا کند. همین مسئله باعث شده تا پیش بینی‌هایی برای حضور پردازنده‌های نسل هفتم یا هشتم سری Core i5 در مک بوک‌های دانشجویی منتشر شود.

  • 3.پردازنده گرافیکی و حافظه رم میان رده

اپل احتمالاً برای کاهش قیمت این گونه از محصولات، میزان رم و پردازنده گرافیکی آن‌ها را کمتر از حد متوسط در نظر خواهد گرفت. بر همین اساس، مک بوک‌های دانشجویی احتمالاً مجهز به 4 یا 8 گیگابایت رم به همراه پردازنده‌های Intel HD خواهند بود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420