لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تصویری مفهومی از آیفون اس ای جدید

تصویری مفهومی از آیفون اس ای جدید

 شایعات در مورد عرضه سه مدل آیفون در سال 2018 در حال افزایش است و حالا در این میان یکی از وب سایت‌های مشهور در زمینه محصولات اپل، اقدام به انتشار تصاویری مفهومی از آیفون ارزان قیمت اپل با عنوان آیفون ایکس اس ای کرده است.

بر اساس شایعات پیشین اپل تصمیم داشت تا 3 مدل آیفون را در سال 2018 معرفی و عرضه کند. این محصولات شامل یک آیفون با نمایشگر اولد با سایز 5.8 اینچ مجهز به فیس آیدی و یک فبلت 6.5 اینچی با قابلیت‌های مشابه به همراه یک نسخه ارزان قیمت از آیفون‌ها با نمایشگر 6.1 در سال 2018 می‌شدند.

در این میان، بسیاری از شایعات تأکید دارند که آیفون 6.1 اینچی اپل که قرار است با نمایشگر ال سی دی تولید شود، در حقیقت نسخه ارزان قیمت‌تر آیفون‌های 2018 خواهد بود که به عنوان نسل جدید آیفون اس ای به بازار خواهد آمد. علاوه بر این، اپل احتمالاً در سال جدید تاچ آیدی را به طور کامل حذف می‌کند و تمامی محصولات خود را با فیس آیدی عرضه می‌کند.

تصاویر مفهومی جدید با اتکا به این شایعات محصولی با عنوان آیفون ایکس اس ای یا iPhone X SE را نشان می‌دهند. این محصول فاقد دکمه هوم است و با طراحی نمایشگر به صورت بدون حاشیه تولید شده است. همان‌طور که انتظار می‌رود این محصول دارای رابط کاربری مشابه با آیفون ایکس است و تنها تفاوت ظاهری آن در دوربین پشتی آن خلاصه می‌شود.

تصویر منتشر شده حتی فرورفتگی بالای نمایشگر آیفون ایکس اس ای را نیز نشان داده است که به دلیل تعبیه دوربین ترودپت در قسمت بالایی آن ارائه می‌شود.

در صورت صحت داشتن این مدل از طراحی، تمامی مدل‌های آیفون در سال 2018 علاوه بر تجهیز به سیستم احراز هویت مبتنی بر تشخیص چهره، مجهز به انیموجی‌های سه بعدی نیز خواهند بود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373