لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

شکست سخت iHeartRadio در برابر اپل موزیک

شکست سخت iHeartRadio در برابر اپل موزیک

 iHeartMedia هولدنیگ صاحب امتیاز سرویس پخش محتوای صوتی iHeartRadio به تازگی اعلام کرده که به دلیل عدم جذب مناسب کاربران به این سرویس، قادر به ادامه کار نخواهد بود.

مدیران این کمپانی اذعان کرده‌اند که iHeartRadio تا مرز ورشکستگی پیش رفته است و ادامه کار این سرویس در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. گفتنی است که دلیل اصلی این مسئله، از طرف مدیران iHeartMedia، وجود سرویس‌های پخش موسیقی و محتوای صوتی محبوب‌تر نظیر اپل موزیک و اسپاتیفای اعلام شده است.

اپل موزیک و اسپاتیفای در حال حاضر به طور مجموع توانسته‌اند بیش از 250 میلیون کاربر در سراسر جهان را به خود جلب کنند که همین مسئله باعث شده تا محبوبیت سرویس‌های دیگر نظیر آی هارت رادیو کاهش چشمگیری پیدا کند. iHeartRadio در حال حاضر نزدیک به 850 ایستگاه رادیویی در سراسر آمریکا را از طریق اینترنت پخش می‌کند. علاوه بر اینکه سرویس پخش محتوای صوتی یاد شده سرمایه گذاری‌های زیادی در صنعت موسیقی و راه اندازی ایستگاه‌های رادیویی با موضوع‌های مختلف کرده است.

اما حالا مدیران iHeartRadio اعلام کرده‌اند که این سرویس زیر فشار 20 میلیارد دلار قرض قرار دارد و این شرکت توان بازگرداندن مبلغ ذکر شده را به سرمایه گذاران ندارد.

iHeartRadio تا پیش از این یکی از مهم‌ترین رقیب‌های اپل موزیک، اسپاتیفای و پاندورا به حساب میامد. با این حال به نظر می‌رسد که سال 2018 برای مدیران این سرویس، خوش قدم نبوده است و آن‌ها تصمیم دارند تا سرویس خود را متوقف کنند.

امروزه با گسترش اینترنت و همچنین افزایش محبوبیت تلفن‌های هوشمند، تعداد سرویس‌های پخش موسیقی در سراسر جهان افزایش یافته است. این مسئله تا جایی پیش رفته که کمپانی‌های تولید کننده تلفن‌های هوشمند نظیر اپل، قطعات سخت افزاری رادیوی موج FM را از دستگاه‌های خود حذف کرده‌اند.

با این حال رقابت در میان سرویس‌های اینترنتی پخش محتوای صوتی تا جایی قوت گرفته که کمپانی بزرگی نظیر iHeartRadio مجبور به ترک فعالیت خود و قبول شکست در این زمینه شده‌ است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373