لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سال آینده منتظر سه آیپد جدید باشید

سال آینده منتظر سه آیپد جدید باشید

 گزارش‌های منتشر شده در مورد محصولات آینده اپل نشان می‌دهد که این شرکت در تلاش است تا در سال 2018 از سه مدل آیپد جدید رونمایی کند.

تا پیش از این، شایعات تأکید داشتند که اپل از یک مدل آیپد ارزان قیمت در کنار یک مدل آیپد پرو باقابلیت پشتیبانی از سیستم احراز هویت بیومتریک فیس آیدی رونمایی خواهد کرد. اما حالا شایعات جدید خبر از وجود یک آیپد دیگر در سال 2018 دارند. اپل تا پایان بهار 1397 دو کنفرانس مهم را پیش رو دارد که به احتمال زیاد تمامی سری محصولات آیپد و مک بوک در جریان این دو رویداد رونمایی خواهند شد.

پیش بینی می‌شود تا آیپد ارزان قیمت اپل، در جریان کنفرانس هفتم فروردین و دو مدل از محصولات سری آیپد پرو در جریان WWDC 2018 آماده عرضه شود. مجموع این شایعات نشان می‌دهد که اپل تصمیم دارد تا 3 مدل آیپد جدید را در سال 2018 رونمایی کند:

  • 1.یک مدل آیپد ارزان قیمت با سایز 9.7 اینچ که با قیمت پایه 259 دلار عرضه می‌شود. گفتنی است که ارزان قیمت‌ترین آیپد در حال حاضر 329 دلار است و اپل تصمیم دارد تا قیمت پایه آیپدها را در سال 2018 کاهش دهد. پیش بینی می‌شود تا این محصول تا هفته آینده و در جریان کنفرانس 27 مارس رونمایی شود.
  • 2.آیپد پروی 11 اینچ به همراه سیستم احراز هویت فیس آیدی و پردازنده A11 Bionic که به احتمال زیاد قرار است در جریان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان WWDC 2018 رونمایی شود. این آیپد پرو قرار است با نمایشگر اولد تولید شود و دکمه هوم در آن حذف خواهد شد.
  • 3.نسل جدید آیپد پروی 12.9 که قرار است باقابلیت‌های مشابه با آیپد پروی 11 اینچ تولید و عرضه شود. این محصول در حقیقت پرچم‌دار آیپدهای 2018 به حساب میاید و اپل در آن قابلیت‌هایی مشابه آیفون ایکس، نظیر فیس آیدی، حذف دکمه هوم و نمایشگر اولد تولید و عرضه خواهد شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373