لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اسپاتیفای به دنبال توسعه دستیار هوشمند اختصاصی است

اسپاتیفای به دنبال توسعه دستیار هوشمند اختصاصی است

نسخه جدید اپلیکیشن سرویس پخش موسیقی اسپاتیفای در آی او اس نشان می‌دهد که توسعه دهندگان این سرویس تصمیم دارند تا در آینده‌ای نزدیک یک دستیار هوشمند اختصاصی را برای کاربران خود عرضه کنند.

بر همین اساس، نسخه جدید اپلیکیشن اسپاتیفای، دسترسی سیری را برای امکان جست و جوی صوتی آهنگ‌ها بسته است و در کنار آن از یک سیستم جست و جوی صوتی اختصاصی استفاده کرده است. کاربران با استفاده از این سیستم جست و جوی صوتی می‌توانند به پلی لیست‌ها، آهنگ‌ها و هنرمندان مختلف و به همراه آلبوم‌های آن‌ها دسترسی داشته باشند.

بر اساس گفته توسعه دهندگان اسپاتیفای این سیستم در حال تست هستند و پس از رفع مشکلات نرم افزاری متعدد قرار است در نسخه نهایی آماده عرضه شود.

اقدام اخیر اسپاتیفای در زمینه ارائه یک سیستم جست و جوی اختصاصی، می‌تواند نشانه‌ای از تلاش این کمپانی برای ارائه یک دستیار هوشمند صوتی نیز باشد. تا پیش از این، شایعاتی در مورد تلاش توسعه دهندگان اسپاتیفای برای عرضه یک اسپیکر هوشمند مبتنی بر سرویس پخش موسیقی اختصاصی خود منتشر شده بود. این اسپیکر قرار بود باقابلیت‌های ویژه برای کاربران اسپاتیفای عرضه شود و حالا مشخص شده است که این سرویس پخش موسیقی قرار است با دستیار هوشمند صوتی اختصاصی عرضه شود.

گفتنی است که در صورت عرضه این دستیار هوشمند صوتی، اسپاتیفای رقابتی جدید را با گوگل اسیستنت، مایکروسافت کورتانا، سیری و الکسا شروع خواهد کرد که در طی آن احتمالاً بتواند به سیستم‌های هوشمند سازی خانه نیز راه پیدا کند. اسپاتیفای از همین حالا محبوبیت زیادی در میان طرفداران موسیقی دارد و همین مسئله می‌تواند به عنوان سکوی پرتابی برای پروژه‌های آینده‌ این کمپانی به حساب آید.

برخی از پیش بینی‌ها نیز ادعا کرده‌اند که اسپاتیفای در آینده‌ای نزدیک با همکاری برخی از تولید کنندگان تلفن‌های هوشمند اقدام به عرضه یک اسمارت فون اختصاصی برای سرویس پخش موسیقی خود خواهد کرد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420